پیکرتراشی

پیکر تراشی زیبایی

امروزه پیکر تراشی در بین بانوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. زیرا بیشتر بانوان می خواهند به اندام مورد نظر و ایده آل خود برسند. پیکرتراشی زیبایی یکی از روش های بی خطر لاغری است که مجوز سازمان داروی آمریکا را نیز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیکرتراشی و لیپوست، پیشنهاد می کنیم که با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع پیکر تراشی زیبایی

پیکر تراشی پهلو یا پیکرتراشی پایین تنه انواع مختلفی دارد که ما در این قسمت قصد داریم به صورت مفصل در مورد آن صحبت کنیم.

لیپوست

پیکرتراشی لیپوست یک دستگاه چربی سوز بسیار محبوب است که بیشتر بانوان از این دستگاه برای لاغری استفاده می کنند. لیپوست تمامی چربی های اضافی بدن را از بین می برد و به علت فناوری فوق پیشرفته ای در این دستگاه به کار رفته است، از سال 2016 به بعد با نام پیکرتراشی شناخته می شود.

با استفاده از دستگاه لیپوست شما می توانید بدون رژیم های سخت غذایی و بدون مصرف داروهای پر عوارض لاغری، به اندام مدنظر و ایده آل خود برسید.

لیفت بدن

یکی دیگر از جراحی های زیبایی شکم، جراحی لیفت بدن است. در این جراحی پزشک تمامی پوست های اضافی و افتاده ای که بعد از کم کردن وزن زیاد به وجود آماده اند را از بین می برد. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که، این جراحی باید توسط یک جراح پلاستیک ماهر انجام شود.


حتما بخوانید: جراحی لیپو ویزر چیست؟


انجام جراحی لیفت بدن، پوست فرد را جوان تر می کند و حس راحتی و تازگی به فرد می بخشد. افراد قبل از رسیدن به وزن ثابت، نمی توانند جراحی  لیف بدن را انجام دهند.

ژنیکوماستی

آیا واقعا پیکرتراشی آقایان امکان پذیر است؟ در واقع ژنیکوماستی یک بیماری شایع در آقایان است، که باعث بزرگ شدن سینه های آن ها می شود. دلایل زیادی برای این بیماری وجود دارد اما معروف ترین این دلایل، وجود اختلال در هورمون های تسترون و استروژن است. این مشکل بیشتر در دوره نوزادی و بلوغ رخ می دهد.

هنگام فشردن سینه می  توانید وجود این توده را احساس کنید. حتی با لمس نیز این توده حس می شود. اگر استروژن موجود در بدن بالا باشد یا برعکس تستسترون کم باشد، امکان وجود این مشکل فراهم می شود.

بعضی از آقایان که خیلی چاق هستند نیز ممکن است سینه های بزرگی داشته باشند، این موضوع به عنوان شبه ژنیکوماستی شناخته می شود. برای اطلاع از هزینه ژنیکوماستی به مقاله مرتبط مراجعه نمایید.

انواع پیکر تراشی زیبایی
انواع پیکر تراشی زیبایی

لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های درمانی است که در آن، از دستگاه مکش استفاده می شود تا چربی ها اضافی موجود در شکم، ران، باسن و غیره را از بین ببرد. قبل از انجام عمل لیپوساکشن برای کاهش چربی های شکم، باید به این موضوع توجه داشته که، اگر اضافه وزن زیادی دارید این عمل برای شما مناسب نیست.

شما می توانید با استفاده از رژیم های غذایی به نتیجه بهتر و به وزن ایده آل خود برسید. برای اطلاع از هزینه لیپوساکشن می توانید به شماره های موجود در سایت مراجعه کنید.

عوارض پیکر تراشی زیبایی

هر عمل زیبایی که انجام می دهید عوارضی را با خود به همراه دارد، پیکر تراشی پایین تنه یا پیکرتراشی زیبایی نیز از این امر مستثنی نیست. از جمله عوارض پیکرتراشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوارض بلند مدت
  • کوتاه مدت
  •  عوارض خطرناک

در قسمت بعدی درباره این عوارض توضیح داده ایم.

  • موقت

عوارض کوتاه مدت یا عوارض موقت، همانطور که از نامش پیداست در مدت زمان کوتاهی خوب می شوند. از جمله این عوارض می توان به:

  1. قرمز شدن
  2. متورم شدن
  3. کبودی
  4. درد
  5. حس کوفتگی
  6. التهاب
  7. و غیره اشاره کرد.
  • طولانی

عوارض طولانی، زمان زیادی نیاز دارند تا بهتر شوند. این مدت زمان معمولا 6 ماه است. علت ایجاد این عوارض، جراحی نادرست، ناهمواری های موجود در پوست، از بین رفتن بیش از اندازه چربی یا برعکس وغیره هستند.

  • خطرناک

انجام جراحی نادرست و غیر اصولی می تواند عامل به وجود آمدن عوارض خطرناک شود. همچنین از دیگر دلایل بروز عوارض خطرناک، انجام جراحی با تجهیزات نامناسب و بدون توجه به شرایط بیمار است.

بعضی اوقات نیز ممکن به علت تزریق زیاد داروی بیهوشی یا تجویز داروهای نا مناسب و غیر استاندارد عوارضی خطرناک به وجود بیاید.

دوران ریکاوری پیکر تراشی زیبایی

عمل پیکرتراشی ساعت شنی از جمله جراحی های زیبایی است که بعد از انجام آن باید فرد استراحت کامل داشته باشد. طی این دوره ریکاوری یا همان دوره نقاهت، فرد باید رژیم غذایی خود را اصلاع کند و از خوردن ادویه ها در این دوره خود داری کند.

همچنین  باید از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی اجنتاب کند. طبق نظر پزشک متخصصتان می توانید مسکن مصرف کنید اما داروهای تجویز شده توسط پزشک را باید سر وقت مصرف کنید.


حتما بخوانید: ابدومینوپلاستی بدون جراحی


هزینه پیکر تراشی زیبایی

عوامل زیادی در کم و زیاد شدن هزینه پیکرتراشی زیبایی تاثیر گذار هستند. از جمله این عوامل می توان به چند مورد اشاره کرد که شامل:

  • وزن فرد
  • چربی های موجود در بدن فرد
  • میزان تخصص پزشک
  • تجهیزات مورد استفاده حین عمل
  • مدت زمان طی شده برای انجام جراحی پیکر تراشی زیبایی
  • و غیره
هزینه پیکر تراشی زیبایی
هزینه پیکر تراشی زیبایی

فرد برای انجام این جراحی زیبایی باید آزمایشاتی نیز انجام دهد، که این موضوع هم در هزینه جراحی موثر است. از دیگر عوامل موثر در هزینه جراحی می توان به موقعیت مکانی مطب جراح و تعداد نواحیی که به جراحی پیکرتراشی نیاز دارند اشاره کرد.

زمان مراجعه به متخصص پیکر تراشی زیبایی

انجام پیکرتراشی زیبایی برای هر کسی در هر شرایطی مناسب نیست. پزشک متخصص می تواند تشخیص دهد که شما به این جراحی زیبایی نیاز دارید یا نه. همچنین افرادی که عضلات قوی و مقوم دارند، 60 یا 70 درصد از وزن آن ها کم شده است، افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند وغیره می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

سخن پایانی

ما در این مقاله درباره جراحی پیکر تراشی زیبایی، لیفت پوست، نحوه کارکرد دستگاه لیپوساکشن، عوارض پیکرتراشی، دلایل بروز ژنیکوماستی و غیره صحبت کردیم. درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال و برای یافتن بهترین جراح پیکرتراشی در تهران می توانید با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا