پروتز سینه

پروتز سینه منتور

پروتز سینه مارک منتور چیست؟

پروتز سینه منتور چگونه است؟ انواع پروتز  چیست؟ مزایای استفاده از پروتز سینه برند منتور چیست؟ قیمت پروتز سینه مارک چه قدر است؟ در صورتی که به کسب اطلاعات در این زمینه نیاز دارید، در مرکز لیپو ویزر ما را همراهی کنید.

همانطور که می دانید پروتز سینه و استفاده از آن امروزه توسط بانوان بسیار رایج شده است و تعداد بیشماری از خانم ها پروتز سینه را به منظور افزایش زیبایی پستان و بدن خود به کار می برند.

اما از آنجایی که سینه یکی از حساس ترین اعضای بدن بانوان است، باید برای پروتز از با کیفیت ترین مواد اولیه و بهترین انواع پروتز سینه استفاده شود که نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و شرایط مناسبی را به وجود آورد. از این جهت کسب اطلاع و شناخت بهترین برندهای پروتز میتواند موضوع مهمی باشد که به همین دلیل پروتز سینه منتور را تحت بررسی قرار می دهیم.

پروتز سینه منتور چگونه است؟

منتور یکی از برندهای پروتز سینه آمریکایی است که توسط این کشور ساخته می شود و در بازار سراسر جهان عرضه می گردد. پروتز ، از بهترین و معروف ترین انواع برندهای پروتز در سراسر جهان است که متقاضیان بسیار زیادی دارد و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

پروتز سینه مارک منتور از ضمانت کامل برخوردار است و بهترین جراحان کشور استفاده از این برند را به متقاضیان توصیه می کنند.

پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

انواع پروتز سینه منتور چیست؟

پروتز سینه با برند منتور در انواع مختلفی تولید می شود که انواع آن به 3 گروه ذکر شده در زیر تقسیم بندی می شوند:

پروتز مموری ژل

پروتز های مموری ژل دارای ظاهری گرد هستند و با بافت طبیعی سینه بسیار مشابه هستند. از این جهت به کار بردن پروتز مموری ژل منتور باعث می شود که جلوه طبیعی در سینه بانوان ایجاد گردد.

پروتز مموری شیپ

نوع دیگر از پروتز مارک منتور، مموری شیپ نامیده می شود که بافت بسیار طبیعی در سینه به وجود می اورد اما با این تفاوت که این مدل از پروتز ظاهر گردی ندارد بلکه به صورت اشکی شکل طراحی می شود و در مقایسه با پروتز های مموری ژل فرم طبیعی تری به بدن می دهد.

پروتز آب نمکی

شرکت آمریکایی منتور، پروتز از نوع آب نمکی را نیز تولید می کند که در ساخت آنها از محلول آب نمک استریل استفاده می شود. لازم به توضیح است که محلول آب نمک به صورت طبیعی نیز در بدن انسان وجود دارد و به همین دلیل پروتز آب نمکی منتور واکنش خوبی با بدن نشان می دهد و موجب بروز عارضه نمی شود.

علاوه بر آن باید ذکر کنیم که در صورت بروز پارگی این نوع پروتز ها پس از جراحی، محلول آب نمک آن به بدن جذب می شود و مشکل و عارضه ای را ایجاد نمی کند.

مزایای استفاده از پروتز برند منتور چیست؟

استفاده از انواع مختلف پروتز سینه را میتوان همراه با مزیت های زیر در نظر گرفت:

  • بهره بردن از دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • بهره بردن از ظاهر طبیعی و نچرال در سینه ها و فرم بدن
  • افزایش زیبایی سینه
  • بهره بردن از کیفیت بسیار بالای پروتز
  • امکان استفاده از این برند در ایران
  • قابل استفاده از این برند برای تمامی سلیقه ها
  • دارا بودن انواع مدل های مختلف
  • عدم ایجاد عوارض در بدن
  • و…

قیمت پروتز مارک منتور چه قدر است؟

قیمت پروتز سینه مارک منتور بالا است و این برند از گران قیمت ترین انواع پروتز سینه در کشور ما و سایر کشورهای جهان محسوب می شود. علاوه بر قیمت مربوط به پروتز، هزینه های کلینیک، جراحی، دستمزد پزشک و … نیز به هزینه پروتز افزوده می شود که با این وجود برای جراحی پروتز سینه با این برند، باید هزینه قابل توجهی را در نظر بگیرید.

مسائل مختلفی که بر روی هزینه پروتز سینه منتور یا جراحی آن تاثیر می گذارند، از قبیل زیر شناخته می شوند:

نوع پروتز منتور

همان طور که ذکر شد، منتور دارای سه نوع مختلف پروتز سینه است که هر یک از آنها قیمت منحصر به فردی دارند. از این جهت برای کسب اطلاع از هزینه باید نوع پروتز مشخص شود.

سایزبندی پروتز سینه مارک منتور

پروتز منتور علاوه بر مدل های مختلف از سایزبندی های گوناگونی نیز برخوردار است که برای هر کسی متناسب با وضعیت جسمی او مورد استفاده قرار می گیرد. هر چه سایز پروتز بزرگ تر باشد، هزینه آن بیشتر می شود و این موضوع را باید در تخمین زدن هزینه مد نظر داشته باشید.

کلینیک زیبایی

کلینیک های مختلفی برای پروتز سینه از برند منتور استفاده می کنند که جراحی توسط هر یک از انها هزینه متفاوتی را نیاز خواهد داشت. زیرا تجهیزات و نحوه ارائه خدمات کلینیک های زیبایی متفاوت است. پس مرکز زیبایی که در این زمینه انتخاب می کنید، از فاکتورهای موثر در هزینه جراحی پروتز سینه خواهد بود.

جراح پروتز سینه

حتما می دانید که هر پزشک و جراح در زمینه زیبایی یا سایر روش های درمانی، دستمزدی دارد که از هزینه کلینیک مجزا است. جراح پروتز سینه معمولا بر اساس شهرت، مهارت، تخصص و تجربه و … دستمزدی دریافت می کند و توصیه میکنیم که حتما به کیفیت کار جراح در این زمینه توجه کنید تا نتیجه خوبی به دست آورید.

سخن پایانی

پروتز سینه را میتوانید در مجموعه زیبایی و تخصصی لیپو ویزر با بهترین شرایط مورد استفاده قرار دهید. مجموعه لیپو ویزر از بهترین ارائه دهندگان خدمات زیبایی در تهران است که علاوه بر پروتز سایر برندهای معتبر را نیز مورد استفاده قرار می دهد.

لازم به توضیح است که در این مجموعه علاوه بر پروتز سینه میتوانید از روش های دیگری همچون لیفت سینه، لیپو ویزر، لیپوماتیک و… نیز استفاده کنید.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این کلینیک، سایر بخش های وب سایت را بررسی کنید یا از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا