لیفت سینه

هزینه عمل لیفت سینه

هزینه عمل لیفت سینه چه قدر است؟ هزینه لیفت سینه با لیزر چه قدر است؟ هزینه لیفت سینه با نخ چه قدر است؟ آیا لیفت سینه عوارض دارد؟ هزینه لیفت سینه بدون جراحی چه قدر است؟ فاکتورهای موثر در هزینه عمل لیفت سینه چیست؟ در صورتی که قصد دارید در این زمینه به کسب اطلاعات بپردازید در مجموعه لیپو ویزر با ما همراه بمانید.

عمل لیفت سینه با لیزر  یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و از سوی بانوان به کار می رود. به عبارت دیگر این روش مختص بانوان است و آقایان قادر به استفاده از این روش نخواهند بود.

لیفت سینه که با روش های مختلف انجام می شود، شرایطی را فراهم می کند تا اشخاصی که سینه های افتاده و اویزان دارند، بتوانند به بهبود زیبایی پستان ها کمک کنند و انها را در زاویه مناسبی قرار دهند. به همین دلیل میزان تاثیرگذاری لیفت سینه در زیبایی بدن بانوان باعث می شود که توجه به هزینه آن در میان خانم ها زیاد باشد.

هزینه عمل لیفت سینه

لیفت سینه با استفاده از روش های مختلفی برای بانوان انجام می شود و به صورت کم تهاجمی و یا تهاجمی خواهد بود که میزان جراحت ها، درد، خونریزی و دوام و ماندگاری هر یک از این روش ها متفاوت خواهد بود. از این جهت هر یک از روش هایی که برای لیفت سینه به کار برده می شوند، هزینه متفاوتی دارند که شرایط برخی از آنها به شکل زیر است:

هزینه لیفت سینه با لیزر

لیفت سینه با لیزر یکی از جدیدترین روش هایی است که برای افزایش زیبایی پستان مورد استفاده قرار می گیرد که در این روش از اشعه لیزر استفاده می شود تا کلاژن موجود در بافت ها و پوست سینه تحریک شوند و کلاژن سازی در آنها افزایش یابد. با افزایش تولید کلاژن در پوست اطراف سینه، زاویه انها تغییر می کند و سینه بافت محکم تر و سفت تری پیدا می کند.

استفاده از این روش که به صورت کم تهاجمی یا غیر تهاجمی انجام می شود، هیچ گونه درد و خونریزی به همراه ندارد و برای کسانی مناسب است که مایل به جراحی برای لیفت سینه نیستند. هزینه لیفت سینه با لیزر در مقایسه نسبتا زیاد است و برای آن باید مبلغ قابل توجهی در نظر بگیرید.

 

هزینه عمل لیفت سینه
هزینه عمل لیفت سینه

هزینه لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ یک روش کم تهاجمی است که در آن از نخ های نامرئی و مخصوصی استفاده می شود که این نخ ها از طریق سوراخ هایی به داخل بافت سینه منتقل می شوند و باعث لیفت شدن پستان می گردند. نخ هایی که در این روش به کار می روند جذبی هستند و پس از مدتی جذب بدن می شوند اما اثرات لیفت با انها همچنان باقی می ماند.

هزینه لیفت سینه با نخ خیلی زیاد نیست و در مقایسه با لیفت سینه با جراحی کم هزینه تر است اما با این وجود باز هم باید برای آن مبلغ قابل توجهی در نظر گرفت.

هزینه لیفت سینه بدون جراحی

هزینه لیفت سینه بدون جراحی مناسب تر از لیفت تحت جراحی کامل است و از طرف دیگر میزان جراحت و درد و خونریزی نیز در آن کمتر است. لازم به توضیح است که لیفت بدون جراحی با روش های مختلفی انجام می شود که لیفت با لیزر و نخ از انواع آن محسوب می شوند.

لیفت سینه بدون جراحی برای کسانی مناسب است که میزان افتادگی پستان های آنها خیلی زیاد نباشد و به میزان جزئی افتادگی سینه داشته باشند.

فاکتورهای موثر در هزینه عمل لیفت سینه

علاوه بر روش هایی که برای لیفت پستان مورد استفاده قرار می گیرند و در هزینه تاثیرگذار هستند، مسائل دیگری نیز بر روی هزینه انجام این کار موثر واقع می گردند که این مسائل از قبیل زیر هستند:

مرکز زیبایی انتخاب شده برای لیفت سینه

مراکز زیبایی که امور مربوط به لیفت سینه را برای متقاضیان انجام می دهند، شرایط متفاوتی دارند و کیفیت ارائه امور زیبایی در آنها یا تجهیزاتی که در این زمینه استفاده می کنند، یکسان نیست. به همین دلیل مراکز زیبایی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه دریافت شده از لیفت دارند و با هزینه های متفاوتی به ارائه این خدمات می پردازند.

پزشک معالج و شهرت و مهارت او

پزشکانی که در زمینه لیفت سینه فعالیت می کنند از تخصص و مهارت یکسانی برخوردار نیستند و میزان شهرت انها در سطح کشور و یا شهر یکسان نیست. از طرف دیگر کیفیت ارائه خدمات زیبایی هر پزشک متفاوت است و به همین دلیل دستمزد متفاوتی برای پزشکان در نظر گرفته می شود. از این جهت باید پزشک معالج را از عوامل موثر در هزینه مد نظر قرار داد.

شهر و استان مورد نظر

شهر و استانی که در آن به ارائه خدمات زیبایی پرداخته می شود نیز از فاکتورهای موثر در هزینه شناخته می شود. معمولا در کلان شهرهایی نظیر تهران و کرج کیفیت ارائه خدمات زیبایی در شاخه های مختلف بالاتر است اما از طرف دیگر هزینه آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

میزان افتادگی سینه

میزان افتادگی سینه را نیز میتوان موثر در هزینه در نظر گرفت. زیرا کسانی که افتادگی سینه زیادی داشته باشند باید از روش های پیشرفته تر یعنی لیفت با جراحی استفاده کنند تا نتیجه خوبی دریافت نمایند. در حالی که اگر افتادگی سینه کم باشد، از روش های غیر تهاجمی تر هم میتوان استفاده نمود.

کلام پایانی

هزینه عمل لیفت سینه در غرب تهران را از زوایای مختلف بررسی نمودیم تا با فاکتورهای تاثیرگذار در این  زمینه آشنا شوید و بتوانید از این روش در شرایط مورد نظر خود استفاده کنید. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری برای لیفت سینه نیاز دارید، از طریق تلفن های تماس با ما در مجموعه لیپو ویزر ارتباط برقرار کنید.

مرکز زیبایی لیپوویزر شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که امکان استفاده از روش های مختلف لیفت سینه یا حتی پروتز سینه را داشته باشید. لازم به توضیح است که این مجموعه از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات به این منظور استفاده می کند.

 

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا