ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1402 چقدر است؟

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چه قدر است؟ آیا می خواهید که از هزینه انواع روش های ابدومینوپلاستی مطلع شوید؟ آیا می خواهید جراحی شکم و پهلو با بیمه انجام دهید؟ اگر می خواهید که از قیمت جراحی ابدومینوپلاستی و عوامل موثر در آن کسب اطلاع کنید، در مجموعه لیپو ویزر با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی که معمولاً به عنوان تامی تاک (جراحی زیبایی شکم) شناخته می شود، یک عمل جراحی است که هدف آن بهبود ظاهر ناحیه شکم با برداشتن چربی و پوست اضافی و همچنین سفت کردن عضلات شکم است. این مقاله یک مرور کلی از ابدومینوپلاستی، از جمله مزایای آن، نامزدی، جزئیات روش، بهبودی و خطرات احتمالی ارائه می دهد. یک عمل جراحی زیبایی محبوب است که زندگی و اعتماد به نفس افراد بی شماری را متحول کرده است. این راهنمای جامع، شما را با زیر و بم عمل ابدومینوپلاستی آشنا می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

آشنایی با ابدومینوپلاستی:

ابدومینوپلاستی یک روش جراحی است که برای رفع چندین نگرانی رایج طراحی شده است:

  • چربی و پوست اضافی: هدف از بین بردن رسوبات چربی سرسخت و افتادگی پوست در ناحیه شکم است که اغلب در نتیجه نوسانات وزن، بارداری یا افزایش سن است.
  • سفت کردن ماهیچه ها: عضلات شکمی که کشیده یا جدا شده اند را می توان در طول عمل سفت کرد و به سفت تر و محکم تر شدن قسمت میانی کمک می کند.

فرآیند جراحی:

جزئیات فرآیند جراحی برای ارائه درک روشنی از آنچه که باید انتظار داشته باشند، برای خوانندگان ضروری است. موضوعاتی که باید پوشش داده شوند عبارتند از:

  • بیهوشی: نوع بیهوشی مورد استفاده در طی عمل.
  • برش ها: محل و اندازه برش های ایجاد شده در طول جراحی.
  • حذف چربی و پوست: چگونه چربی و پوست اضافی برداشته می شود.
  • ترمیم عضلات: فرآیند سفت شدن عضلات شکم.
  • برش های بسته: نحوه بسته شدن و بخیه زدن برش ها.
  • ریکاوری و مراقبت های پس از آن: بهبودی یکی از جنبه های حیاتی هر روش جراحی است. این بخش خوانندگان را در دوره پس از عمل راهنمایی می کند و نکاتی را در مورد مدیریت درد، به حداقل رساندن تورم و اطمینان از بهبودی روان ارائه می دهد.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی 

مسلما با توجه به آنکه ابدومینوپلاستی یک روش جراحی است که تحت بیهوشی کامل انجام می شود، باید هزینه قابل توجهی برای آن پرداخت گردد. اما از آنجایی که مسائلی بر روی قیمت آن موثر واقع می شوند، شما عزیزان برای کسب اطلاع دقیق از مبلغ آن باید عوامل موثر در قیمت را مشخص کنید تا امکان تعیین هزینه عمل ابدومینوپلاستی برایتان وجود داشته باشد.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی کامل

تامی تاک به صورت کامل به این شکل انجام می شود که در آن دو برش در قسمت ناف و زیر شکم ایجاد می شوند تا پزشک بتواند چربی های انباشته شده در شکم را تخلیه کند. در این روش ممکن است که جایگاه ناف تغییر پیدا کند و پس از آن پوست شکم لیفت می شود.

از این روش برای افرادی استفاده می شود که چاقی شکم انها به میزان زیادی باشد و هزینه عمل ابدومینوپلاستی کامل برای این افراد بیشتر از سایر روش های تامی تاک خواهد بود.

در واقع ابدومینوپلاستی کامل گران قیمت ترین روش برای جراحی شکم و پهلو  است و نتایج بیشتری از آن به دست می آید.

قیمت جراحی ابدومینوپلاستی کوچک

ابدومینوپلاستی کوچک یا مینی ابدومینوپلاستی با استفاده از یک برش یا جراحت در شکم انجام می شود و برشی که برای تخلیه چربی در این روش به وجود می آید، بسیار کوچک تر از ابدومینوپلاستی کامل است. قیمت جراحی ابدومینوپلاستی کوچک در مقایسه با کامل کمتر است و معمولا این روش را برای کسانی به کار می برند که چربی های انباشته شده در شکم آنها در قسمت پایین ناف قرار داشته باشد.

هزینه جراحی شکم و پهلو گرداگرد

جراحی ابدومینوپلاستی با روش گرداگرد به گونه ای است که در آن علاوه بر آن قسمت جلویی شکم، آن را از پشت نیز تحت جراحی قرار می دهند و در بخش کمر نیز چربی ها تخلیه می شوند. بنابراین هزینه جراحی شکم و پهلو گرداگرد از روش های دیگر قابل توجه تر است و برای آن هزینه بیشتری باید پرداخت شود.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

 

عوامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی

علاوه بر روش های ذکر شده در فوق که در هزینه ابدومینوپلاستی موثر هستند، مسائل دیگری نیز در این زمینه موثر واقع می گردند و باعث نوسان قیمت تامی تاک می شوند. در این مقاله نگاهی دقیق تر به این عوامل خواهیم داشت تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم.

وسعت رویه:

پیچیدگی مورد خاص شما نقش اساسی در تعیین هزینه دارد. یک تامی تاک کامل، که تمام ناحیه شکم را مورد توجه قرار می دهد، معمولاً بیشتر از یک مینی تام شکم که بر روی قسمت پایین شکم تمرکز می کند، هزینه دارد. میزان اصلاح پوست و عضله مورد نیاز می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر بگذارد.

تخصص و شهرت جراح:

تجربه و شهرت جراح پلاستیکی که انتخاب می کنید می تواند بر هزینه آن تاثیر بگذارد. جراحان بسیار ماهر و مشهور به دلیل تخصص و سوابق موفق، اغلب هزینه های بالاتری را دریافت می کنند.

کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی زیادی در سطح کشور  به ارائه خدمات ابدومینوپلاستی در سعادت آباد می پردازند اما شرایط آنها با هم یکسان نیست بلکه کیفیت ارائه خدمات و تجهیزات در آنها متفاوت است.

معمولا کلینیک های زیبایی مجهز تر و معروف تر هزینه بیشتری از بیماران برای ابدومینوپلاستی دریافت می کنند؛ تجهیزات کلینیک های زیبایی در نتیجه کار تاثیر مستقیم دارد اما باید توجه داشته باشید که شهرت یک مرکز زیبایی میتواند ملاک کیفیت بالای کار نباشد زیرا بسیاری از مجموعه های زیبایی با وجود شهرتی که دارند،  کیفیت کاری رضایت بخشی نخواهند داشت. بنابراین در انتخاب مرکز زیبایی باید بسیار دقت کنید تا با پرداخت هزینه بسیار زیادی که از سوی این مراکز تحت عنوان مرکز زیبایی معروف و مشهور از شما دریافت می شود، نتیجه خوبی از ابدومینوپلاستی نیز دریافت کنید.

موقعیت جغرافیایی:

هزینه زندگی و استانداردهای مراقبت های بهداشتی بسته به منطقه متفاوت است. رویه‌هایی که در مناطق شهری یا مناطقی با هزینه زندگی بالاتر انجام می‌شوند ممکن است گران‌تر از روش‌هایی در شهرهای کوچکتر یا مناطق روستایی باشند.

تست های قبل از عمل و گواهی های پزشکی:

قبل از انجام عمل، ممکن است برای اطمینان از ایمنی خود به آزمایشات و مجوزهای پزشکی نیاز داشته باشید. این هزینه های پزشکی اضافی می تواند به هزینه کلی اضافه کند.

مراقبت های بعد از عمل و قرار ملاقات های پیگیری:

ریکاوری و مراقبت های بعد از عمل از جنبه های مهم این عمل هستند. هزینه های مربوط به داروها، پانسمان ها و قرار ملاقات های بعدی باید در بودجه شما لحاظ شود.

رویه های اضافی:

گاهی اوقات، افراد ترجیح می دهند ابدومینوپلاستی را با سایر روش های زیبایی مانند لیپوساکشن یا بزرگ کردن سینه ترکیب کنند. این جراحی های اضافی هزینه کلی را افزایش می دهد.

بیمه درمانی:

ذکر این نکته ضروری است که ابدومینوپلاستی اغلب یک عمل زیبایی محسوب می شود و معمولاً تحت پوشش بیمه پزشکی قرار نمی گیرد. با این حال، اگر شما یک وضعیت پزشکی مانند فتق دارید که نیاز به ترمیم در حین ابدومینوپلاستی دارد، ممکن است بخشی از هزینه‌ها پوشش داده شود.

تورم

همان طور که می دانید تورم امروزه بر روی قیمت تمامی کالاها و خدمات تاثیر گذاشته است که خدمات پزشکی در انواع مختلف درمانی و زیبایی نیز در این گروه قرار می گیرند. به همین دلیل افزایش نرخ تورم در کشور بر روی هزینه ابدومینوپلاستی موثر خواهد بود.

 

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

بخش پایانی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در مرکز لیپو ویزر بسیار مناسب است و میتوانید آن را با پرداخت مبلغ مقرون به صرفه و مناسب انجام دهید. در لیپو ویزر با نظارت بهترین متخصصین می توانید از صفر تا صد عملیات جراحی شکم و پهلو را انجام دهید و نتیجه رضایت بخش دریافت کنید.

ابدومینوپلاستی می تواند یک عمل تغییر دهنده زندگی برای کسانی باشد که به دنبال جوانسازی ناحیه شکم خود هستند. این راهنما بینش های ارزشمندی را در مورد این روش، مزایای آن و آنچه که باید قبل، حین و بعد از جراحی انتظار داشت، ارائه کرده است. اگر قصد دارید ابدومینوپلاستی را انجام دهید، با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید تا در مورد گزینه های خود صحبت کنید و تعیین کنید که آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

سلب مسئولیت: توجه به این نکته مهم است که این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید جایگزین توصیه های پزشکی حرفه ای شود. همیشه برای راهنمایی شخصی در مورد روش های جراحی زیبایی با یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد مشورت کنید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا