لیفت سینه

لیفت سینه در غرب تهران

اگر از افتادگی سینه های خود رنج می برید، لیفت سینه در غرب تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. آیا با روش های مختلف لیفت سینه آشنایی دارید؟ آیا می خواهید به زیبایی بدن و سینه های خود بیفزایید؟ با ما در مرکز لیپو ویزر همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

زیبایی اندام های بدن مساله بسیار مهمی است که بانوان و آقایان نباید از آن غافل شوند و باید از این نعمتی که خدا به آنها داده است، به خوبی مراقبت کنند تا از زیبایی و جوانی خود لذت ببرند.

بهترین راه برای حفظ زیبایی اندام های مختلف بدن، ورزش کردن است که متاسفانه بسیاری از مردم کشور ما از انجام این کار فرار می کنند و تمایلی به حفظ زیبایی اندام های خود با ورزش ندارند. از این جهت برای این دسته از عزیزان روش های تهاجمی و کم تهاجمی برای حفظ زیبایی بدن بهترین گزینه خواهد بود که در مراکز زیبایی به کار می رود.

با این وجود لیفت سینه در غرب تهران از پرمتقاضی ترین روش هایی است که توسط بانوان به کار برده می شود.

مهمترین دلایل افتادگی سینه در بانوان

افتادگی سینه در بانوان مساله ناراحت کننده ای برای آنها است زیرا باعث کاهش میزان زیبایی بدن و هیکل آنها می شود. از طرف دیگر مسائل زیادی وجود دارند که منجر به بروز این اتفاق در بانوان می گردند که این مسائل عبارتند از:

  • عادات ناصحیح نشستن و یا ایستادن
  • قوز کردن
  • کاهش وزن شدید و پر سرعت
  • ورزش نکردن
  • زایمان، بارداری و شیردهی
  • افزایش سن
  • عدم استفاده از لباس زیر مناسب
  • بی توجه بودن به آناتومی بدن
  • و…

تمامی این مسائل می توانند باعث بروز این مشکل شوند و بانوان را رنج دهند که برای برطرف کردن آن لیفت سینه در غرب تهران انجام می شود اما اگر قصد دارید که از این روش بی نیاز شوید، باید به زیبایی اندام های خود بیشتر اهمیت دهید و سعی کنید که با ورزش و حفظ تناسب اندام از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

 

لیفت سینه در غرب تهران
لیفت سینه در غرب تهران

لیفت سینه در غرب تهران چگونه انجام می شود؟

لیفت سینه در واقع به روشی گفته می شود که از طریق آن سینه ها به سمت بالاتر هدایت می شوند تا به این شکل افتادگی آنها برطرف شود و ظاهر و زیبایی پستان ها افزایش یابد. در این روش نوک پستان را به زاویه بالاتری انتقال می دهند تا آناتومی بدن حفظ شود و سینه ها زاویه مناسبی نسبت به بدن پیدا کنند.

برای لیفت سینه از روش های مختلفی استفاده می شود که متقاضیان انجام این کار می توانند خودشان در انتخاب روش لیفت نظر دهند و با مشورت پزشک یک روش مناسب را برای لیفت انتخاب کنند.

در واقع روش هایی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند به دو گروه تهاجمی و کم تهاجمی تقسیم بندی می شوند که برخی از انها تحت بیهوشی کامل انجام می شوند و برخی دیگر با بی حس کننده های موضعی و بدون نیاز به بیهوشی کامل برای متقاضی به کار برده می شوند.

برای لیفت سینه در غرب تهران و در مرکز لیپوویزر از بهترین و جدیدترین تجهیزات در این زمینه استفاده می شود و در صورت مراجعه به این مرکز بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

انواع روش های لیفت سینه در غرب تهران

مهم ترین و بهترین روش هایی که برای لیفت سینه در غرب تهران یعنی مرکز لیپوویزر با بهره گرفتن از جدیدترین تجهیزات میتوانید انجام دهید، از قبیل زیر هستند:

لیفت با نخ

لیفت پستان با نخ را میتوان در گروه روش های کم تهاجمی در نظر گرفت زیرا در این روش نیازی به بیهوشی نیست و عملیات بالا کشیدن پستان ها از طریق نخ های مخصوصی انجام می شود که در زیر پوست قرار می گیرند و سینه ها را مانند یک داربست به سمت بالا هدایت می کنند. این نخ ها پس از گذشت مدت زمانی در حدود 2 سال در بدن تجزیه می شوند که با بروز این اتفاق مجددا پستان ها به حالت اولیه باز خواهند گشت.

لیفت با لیزر

لیفت سینه با لیزر از جدیدترین روش هایی است که به شکل کم تهاجمی انجام می شود زیرا هیچ جراحت و جراحی برای آن نیاز نیست بلکه در  این روش از دستگاه لیزر استفاده می شود و برخورد اشعه لیزر به پوست اطراف پستان باعث می شود که پوست سفت تر شود و با بروز این اتفاق پستان ها بالاتر می آیند و زاویه مناسب تری پیدا می کنند.

این روش معمولا برای کسانی که افتادگی پستان های انها زیاد نباشد، مناسب است و برای افتادگی های شدید از این روش استفاده نمی شود.

لیفت با جراحی

لیفت سینه با جراحی یک روش کاملا تهاجمی و تحت بیهوشی کامل است که در این روش بافت های سینه کنار زده می شوند، پوست جمع می شود و نوک پستان به سمت بالا هدایت می شود. سپس بافت ها در جای خود قرار می گیرند و بخیه زده می شوند.

دوره نقاهت این روش در مقایسه با روش های دیگر سخت تر و طولانی تر است اما نتایج آن بیشتر خواهد بود.

لیفت با تزریق بوتاکس

بوتاکس به سم بوتولینیوم گفته می شود که از آن برای برطرف کردن چین و چروک های پوستی استفاده می گردد اما این مساله تنها کاربرد بوتاکس نیست بلکه از این ماده در پزشکی و زیبایی برای لیفت پستان نیز استفاده می شود زیرا تزریق بوتاکس به بافت های پستان باعث منقبض شدن آن می شود و به این شکل استفاده از آن در لیفت سینه موثر خواهد  بود.

کلام پایانی 

چنانچه قصد داشته باشید تا هر یک از روش های ذکر شده را برای افزایش زیبایی پستان های خود به کار ببرید، توصیه می کنیم که لیفت سینه در غرب تهران و در مجموعه لیپو ویزر انجام دهید تا بهترین نتایج ممکن را دریافت کنید.

علاوه بر آن در این مجموعه میتوانید با پزشک در انتخاب روش مناسب نیز مشورت کنید و یا از سایر روش های زیبایی بدن و پوست مانند: پروتز سینه، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی و … نیز استفاده کنید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا