لیفت سینه

لیفت سینه بعد از شیردهی

لیفت سینه چگونه است؟ آیا لیفت سینه بعد از شیردهی امکان پذیر است؟ آیا لیفت سینه عوارض دارد؟  بهترین زمان لیفت سینه چه موقعی است؟ با پروتز سینه میشه شیر داد؟  با ما در مرکز تخصصی لیپو ویزر همراه باشید تا به بررسی این مسائل بپردازیم.

زیبایی صورت و بدن از موارد بسیار پر اهمیت برای بانوان است که در واقع به یکی از مهمترین مشغله های ذهنی انها تبدیل شده است. در این میان روش های مختلفی برای افزایش زیبایی صورت و بدن به کار برده می شوند که یکی از این موارد لیفت سینه است و این روش برای زیبایی پستان ها در بانوان انجام می شود.

لیفت سینه جایگاه مهمی میان بانوان پیدا کرده است اما کسانی که قصد استفاده از این روش را دارند باید از زمان مناسب انجام این کار مطلع باشند تا در بهترین شرایط به استفاده از این روش بپردازند. از این جهت به بررسی لیفت سینه بعد از شیردهی در مرکز لیپو ویزر می پردازیم.

لیفت سینه چگونه است؟

جراحی لیفت سینه به صورت تهاجمی انجام می شود و متقاضیان تحت بیهوشی کامل قرار می گیرند؛ در جراحی لیفت سینه پزشک پوست را به سمت بالاتر می کشد تا سینه ها به سمت بالاتر هدایت شوند و نوک پستان در زاویه مناسبی با بدن قرار گیرد.

بر اساس این جراحی افتادگی سینه برطرف می شود و پستان ها فرم بهتری پیدا می کنند که در اناتومی کلی بدن نیز موثر واقع می شوند. لازم به توضیح است که پوست اضافی بافت سینه نیز برداشته می شود.

آیا لیفت سینه بعد از شیردهی امکان پذیر است؟

همانطور که میدانید زایمان موجب افزایش سایز و حجم سینه ها می شود و از طرف دیگر دوران شیردهی در بانوان موجب افتادگی پستان ها می شود. به همین دلیل بسیاری از بانوان تمایل دارند که بعد از شیردهی به لیفت سینه بپردازند.

خوشبختانه بعد از طی شدن این دوره لیفت سینه امکان پذیر است و کسانی که دوره شیردهی آنها به صورت کامل پایان یافته است، میتوانند لیفت سینه انجام دهند اما توجه داشته باشید که اغلب متخصصان زیبایی و لیفت سینه تنها در زمانی به کار بردن این جراحی را به بانوان پیشنهاد می کنند که این عزیزان قصد بارداری مجدد نداشته باشند.

در غیر این صورت لیفت سینه می تواند برای انها غیر مناسب باشد و بهتر است تا از آنجام آن پرهیز شود.

لیفت سینه بعد از شیردهی
لیفت سینه بعد از شیردهی

مزایای لیفت سینه بعد از شیردهی چیست؟

در صورتی که لیفت سینه بعد از شیردهی انجام شود، میتوان از مزیت های زیر بهره مند شد:

  • برطرف کردن افتادگی پستان ها
  • افزایش زیبایی سینه
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • جلوگیری از بروز مشکل در دوران شیردهی
  • و…

بهترین زمان لیفت سینه چه موقعی است؟

بهترین زمان برای لیفت سینه هنگامی است که بانوان دوره بارداری و شیردهی خود را به صورت کامل به اتمام رسانده باشند و دیگر قصد بارداری مجدد نداشته باشند.

در این زمان میتوان با خیال آسوده لیفت سینه را انجام داد و از شرایط مفید آن بهره مند گردید. اما بانوانی که در شرایط ذکر شده در زیر قرار دارند در موقعیت مناسبی برای لیفت سینه نخواهند بود:

  • بانوانی که هنوز ازدواج نکرده اند
  • بانوانی که قصد دارند مادر شوند
  • بانوانی که در سنین کمی قرار دارند
  • بانوانی که قصد دارند فرزندان دیگری نیز داشته باشند
  • و…

در این دسته از بانوان لیفت سینه میتواند موجب بروز مشکل و اختلال در شیردهی شود. علاوه بر آن با بارداری، زایمان و شیردهی مجدد این امکان وجود دارد که سینه ها دوباره دچار افتادگی شوند و فرم انها تغییر یابد.

هزینه لیفت سینه چه قدر است؟

هزینه لیفت سینه برای تمامی بانوانی که می خواهند به انجام این جراحی بپردازند یکسان نیست زیرا مسائل مختلفی بر روی هزینه این روش موثر هستند که باید برای هر متقاضی بررسی شوند.

اما از آنجایی که لیفت سینه با جراحی کامل و به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود، میتوان گفت که این روش در گروه جراحی های زیبایی گران قیمت قرار دارد و باید برای انجام آن مبلغ قابل توجهی در نظر بگیرید.

مهمترین فاکتورهایی که در هزینه لیفت سینه بعد از شیردهی تاثیرگذار هستند را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

  • متخصص زیبایی که عملیات جراحی را انجام می دهد
  • مرکز زیبایی انتخاب شده برای لیفت سینه
  • خصوصی و یا دولتی بودن مرکز زیبایی
  • تجهیزاتی که مرکز زیبایی برای لیفت سینه به کار می برد
  • شهرت مرکز زیبایی و کیفیت ارائه خدمات آن
  • تیم جراحی
  • شهر و استان
  • و…

آیا میتوان لیفت سینه را با بیمه انجام داد؟

لیفت سینه همان طور که در بخش های فوقانی اشاره شد از جمله روش های زیبایی به حساب می آید که متاسفانه امور زیبایی با استفاده از بیمه امکان پذیر نیستند و نمیتوان از بیمه برای پرداخت هزینه انها استفاده کرد.

با این وجود کسانی که قصد لیفت سینه دارند باید تمامی هزینه را خودشان پرداخت نمایند.

مرز تخصصی لیپو ویزر

از آنجایی که بافت سینه بسیار حساس است و عصب های زیادی در آن قرار گرفته است، باید حتما سعی کنید که این روش را در مراکز زیبایی معتبر و مناسب انجام دهید تا از بروز مشکل و عوارض برای شما جلوگیری به عمل آید.

از این جهت میتوانید لیفت سینه در غرب تهران را در مجموعه لیپوویزر انجام دهید تا زیر نظر بهترین پزشکان و در شرایط ایده آل این جراحی برای شما انجام شود. لیپو ویزر از اعتبار زیادی در تهران برخوردار است و جراحی های زیبایی دیگر از جمله: پروتز سینه، لیپوماتیک، لیپو ویزر و … را نیز انجام می دهد.

کلام پایانی

در صورتی که قصد دارید لیفت سینه انجام دهید، بهتر است تا پایان یافتن دوره شیردهی صبر کنید و سپس برای انجام این کار اقدام نمایید. در صورتی که قصد انجام این کار در لیپو ویزر را دارید، با ما در ارتباط و تماس باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا