پیکرتراشی

عمل پیکرتراشی ساعت شنی

پیکرتراشی ساعت شنی چگونه انجام می شود؟ امروزه فرم بدنی که دارای کمر باریک و باسن برجسته است مورد توجه افراد قرار گرفته است، به این نوع فرم از بدن که اغلب سلبریتی ها این مدل را دارا می‌باشند، ساعت شنی می‌گویند.

بدن همه‌ی ما زیبایی های خود را دارد، اما افرادی هستند که اعتماد به‌ نفس کافی در مورد بدن خود ندارند و علاقه‌مند به فرم بدن ساعت شنی هستند. برای دستیابی به علاقه این افراد عمل و جراحی های زیادی به وجود آمده، مانند تزریق چربی به باسن یا عمل لیپوماتیک، لیفت سینه، پیکرتراشی پهلو و دیگر جراحی های زیبایی.

رسیدن به فرم بدن ساعت شنی تنها با خوردن غذای رژیمی و ورزش کردن به آسانی امکان پذیر نیست و در طولانی مدت جواب می دهد.

بادی کانتورینگ

بادی کانتورینگ، روشی است که  باعث زیبایی ظاهر پوست بعد از جراحی می‌شود. و همچنین باعث بهبود یافتن بافت های پوست پس از کاهش وزن خواهد شد. هدف از این جراحی برطرف کردن آویز پوستی بعد از جراحی است، این روند باعث سفت تر شدن پوست و عدم آویز شدن آن است، پروسه بادی کانتورینگ شامل لیفت بازوها، لیفت سینه‌ها و لیفت اندام های تحتانی و لیفت اندام های داخل ران می‌شوند.

این جراحی را معمولاً بعد از کاهش وزن شدید یا پیکر تراشی برای جمع کردن و سفت تر شدن پوست انجام می‌دهند.

لیپوماتیک اطراف شکم و پهلو

در روش جراحی لیپوماتیک شکم یا لیپوماتیک بازو با ایجاد سوراخ هایی در نواحی مورد نظر چربی ها را بیرون می‌کشند. این جراحی نیز برای افرادی است که میخواهند اندامی متناسب داشته باشند، قبل از انجام این جراحی توصیه می‌شود که افراد ورزش هایی را انجام دهند، این مدل جراحی برای کسانی که حتی دارای وزن متعادل هستند ولی در نواحی شکم و پهلو چربی های اضافی دارند نیز نتیجه خوبی می‌دهد.

برای انجام این عمل دو سوراخ دو تا پنج میلی‌متری ایجاد می‌کنند و چربی ها را با لوله های مخصوصی از بین میبرند.

لیپوماتیک اطراف شکم و پهلو
لیپوماتیک اطراف شکم و پهلو

ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی یکی دیگر از راهکارهایی برای تخت کردن شکم است، با انجام این عمل شکل ظاهری افتاده شکم رفع شود. تحت تاثیر صاف کردن شکم با انجام عمل ابدومینوپلاستی پوست اضافه و چربی های شکمی برداشته می‌شود.

گاهی در انجام این عمل عضلات ضعیف شکم را نیز ترمیم می‌کنند ترمیم این عضلات باعث می‌شود که ظاهر شکمی صاف تر و عضلانی تر دیده شود. ابدومینوپلاستی را نمی‌توان جایگزین فعالیت های بدنی برای کاهش وزن کرد، می توان گفت که این صاف و تخت کردن شکم تا حدودی دائمی است اما تغییر وزن می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد و نتایج مثبت صافی شکم را کاهش دهد.


بیشتر بدانید: لیپوماتیک پشت کمر


لیپولیزر در پیکرتراشی ساعت شنی

این روش راهکاری برای کاهش وزن نیست، این مدل بدرد افرادی می خورد که در قسمت هایی از بدن خود دارای توده های چربی هستند، از طریق لیپولیزر می توان نواحی از بدن که چربی هایی دارد و این چربی ها با ورزش و رژیم غذایی از بین  نمی‌روند را از بین برد، و در زمانی کوتاه به آن اندامی که می خواهید رسید.

این روش نسبت به دیگر روش های جراحی عوارض کمتری دارد و می‌توان گفت روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی ها است.

آیا با لیپوساکشن می‌توان لاغر شد؟

لیپوساکشن یک روش برای کاهش وزن نیست، بلکه این روش روشی مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی شکم و ران و زانو است، این روش ها شاید به بدن شما فرم دلخواهتان را بدهند اما روش مناسبی برای جایگزین کردن ورزش و رژیم غذایی نیستند.

همانگونه که مشخص است کاهش وزن را با کیلوگرم اندازه می‌گیرند اما در لیپوساکشن اینگونه نیست و فرد دچار کاهش سایز می‌شود که با متر و واحد سانتیمتر اندازه گیری می کنند. از طریق لیپوساکشن نواحی از بدن که بعد از رژیم غذایی دچار افتادگی شده اند را می‌توان از بین برد و پوست را صاف کرد و باعث بهبود خطوط بدن شد.

البته هزینه لیپوساکشن نیز بر اساس فاکتورهای مشخصی برآورد می شوند که شما می توانید از قیمت ها به صورت آنلاین یا تلفنی از مجموعه لیپوویزر اطلاع پیدا کنید.

تزریق چربی

یک روش دیگر برای رسیدن به اندام ساعت شنی که محبوب افراد است، تزریق کردن چربی است، این روش معمولا برای افرادی است که کاهش وزن دارند یا حتی وزنی متعادل، در این روش چربی ها را از بدن به باسن به منظور برجسته کردن و خوش فرم کردن آن اضافه میکنند.

برای انجام این جراحی از طریق لیپوساکشن چربی های اضافی بدن را برداشته به نواحی که نیاز است تزریق می‌شود. مهم ترین هدف تزریق چربی ها دست یافتن به بدن ساعت شنی است. این روش جراحی عوارضی ندارد فقط نواحیی که چربی تزریق شد ممکن است دچار درد یا تورم یا کبودی شود.

لیپوماتیک ران در پیکرتراشی ساعت شنی

در لیپوماتیک ران ها چربی ها را با استفاده از لرزش بسیار خرد میکنند و سپس از طریق لوله هایی از بدن خارج میکنند. این روش برای خوش فرم و لاغر تر کردن پاهای چاق می‌باشد، حجم و فرم پایین تنه برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و برای رسیدن به اندام ساعت شنی از این روش نیز استفاده میکنند.

با انجام این روش مقداری از چربی های اضافی داخل ران را برمیدارند، گاهی این چربی ها را به باسن تزریق می‌کنند.

جراحی لیفت سینه

برخی از زنان به صورت ژنتیکی و برخی بعد از بارداری و شیردهی دچار سینه های افتاده می‌شوند. این افراد نیازمند لیفت سینه هستند، که باعث زیبایی سینه و ظاهر خوش فرم شود.

جراحی لیفت سینه
جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه برای کسانی انجام میگیرد که فرم سینه‌ی افتاده‌ای دارند و نه سینه های کوچک افرادی که سینه های کوچک دارند از روش پروتز سینه انجام می‌شود. افرادی نیز هستند که علاوه بر سینه افتاده سینه های کوچکی نیز دارند در این افراد جراحی لیفت و پروتز سینه صورت میگیرد.


بیشتر بدانید: ابدومینوپلاستی آقایان


چه افرادی می‌توانند پیکرتراشی ساعت شنی انجام دهند؟

افرادی هستند که علاقه به اندام ساعت شنی دارند اما این روش مناسب افرادی است که واجد شرایط انجام این عمل باشند یعنی در نواحی خاصی از بدنشان از جمله شکم یا پهلو و ران چربی اضافه دارند،  این روش ها برای زنان لاغر اندام انجام نمی‌شود.

سخن آخر

باید به انجام این روش ها واقع بینانه نگاه کرد و انتظار این که بتواند همه‌ی نیاز های شما را برطرف کند را نداشته باشید. روند این جراحی ها در صورتی که  پرهیز غذایی را رعایت کنید و ورزش انجام دهید نتیجه مطلوبی می‌دهد، از لحاظ سنی نیز پیکر تراشی ساعت شنی زمانی تاثیر گذاری بیشتری دارد که  که سن شما زیاد بالا نرفته باشد.

در صورتی که سوالی دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا