لیپوماتیک

طریقه عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک چیست؟ طریقه عمل لیپوماتیک چگونه است؟ مزایای جراحی لیپوماتیک چه هستند؟ آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟  علل بروز عوارض جراحی لیپوماتیک چیست؟ هزینه عمل لیپوماتیک چه قدر است؟ از آنجایی که امروزه توجه افرادی که دارای اضافه وزن هستند به سوی لیپوماتیک جلب شده است، به بررسی این روش از زوایای مختلف می پردازیم؛ پس اگر از طرفداران لیپوماتیک هستید و قصد به کار بردن آن را دارید، در مجموعه لیپوویزر با ما همراه باشید.

جراحی های زیبایی که در جهت لاغری موضعی به کار می روند، این روز ها توجه گروه های سنی مختلف، آقایان و بانوان را به خود جلب نموده اند؛ به عبارت دیگر توجه به زیبایی اندام و صورت در مقایسه با گذشته افزایش چشم گیری پیدا کرده است و اغلب کسانی که در جامعه مشاهده می کنید، حداقل یکی از جراحی های زیبایی را انجام داده اند.

در این میان، لپیوماتیک یکی از بهترین روش هایی است که به افراد مبتلا به اضافه وزن کمک کرده است و بار زیادی را از روی دوش آنها برداشته است. تا کنون عده بسیار زیادی از هموطنان عزیز ما از این روش استفاده کرده اند و گروه دیگری نیز مایل به انجام لیپوماتیک هستند. به همین دلیل کسب اطلاع از طریقه عمل لیپوماتیک یک مطلب مهم برای هموطنان ما خواهد بود.

عمل لیپوماتیک چیست؟

جراحی لیپوماتیک در واقع یک نوع جراحی زیبایی است که برای لاغری موضعی به کار می رود و از آن میتوان برای بخش های مختلف بدن استفاده کرد. این روش در جهت لاغری موضعی شکم، پهلو، بازو، ران پا، ساق پا و باسن به کار برده می شود.

در این روش میتوان چربی های انباشته شده در بخش های مختلف بدن را تخلیه کرد و در صورت تمایل انها را به بخش های دیگر برای افزایش حجم تزریق کرد.

طریقه عمل لیپوماتیک چگونه است؟

طریقه عمل لیپوماتیک به این شکل است که در ابتدا بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل برای متقاضی انجام می شود و سپس سوراخی به قطر 5 میلی متر در بافت مورد نظر به وجود می آید. از طریق این سوراخ لوله ای به نام کانولا به داخل بدن ارسال می شود و حرکات ارتعاشی لوله کانولا موجب می شود که چربی های موجود در بافت آب شوند.

در نهایت چربی های آب شده از طریق قدرت مکش دستگاه از بافت خارج می شوند و عملیاتی بر روی انها انجام می گیرد تا برای تزریق به بخش های دیگر بدن مناسب باشند.

طریقه عمل لیپوماتیک
طریقه عمل لیپوماتیک

مزایای جراحی لیپوماتیک چه هستند؟

عمل لیپوماتیک در سعادت آباد از مزایای زیادی برخوردار است که مهمترین مزیت های آن از قبیل زیر هستند:

  • امکان استفاده از این روش برای بخش های مختلف بدن وجود دارد
  • لاغری موضعی از طریق آن امکان پذیر است
  • امکان تخلیه چربی های مقاوم بدن در این روش وجود دارد
  • میزان تهاجم در این روش کم است
  • میزان جراحت، درد و خونریزی بسیار ناچیز است
  • دوره نقاهت لیپوماتیک کوتاه مدت است
  • بهبودی پس از لیپوماتیک به سرعت حاصل می شود
  • امکان استفاده از این روش برای بانوان و آقایان وجود دارد
  • طریقه عمل لپیوماتیک محدوده سنی خاصی ندارد
  • از این روش برای چاقی با درجات مختلف میتوان استفاده کرد
  • و….

عوارض لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک در حال حاضر به عنوان ایمن ترین روشی شناخته می شود که برای لاغری موضعی به کار می رود و عوارضی در این روش وجود ندارد. به همین دلیل کسانی که به چاقی مبتلا هستند و پزشکانی که در زمینه زیبایی فعالیت می کنند از این روش استقبال کرده اند.

اما با این وجود مسائلی وجود دارند که میتوانند موجب ایجاد عوارض در این روش شوند و برای متقاضیان مشکلاتی را به وجود اورند.

علل بروز عوارض جراحی لیپوماتیک چیست؟

در واقع علل بروز عوارض جراحی لیپوماتیک نا معتبر بودن مرکز زیبایی و کم تجربه بودن پزشک معالج است؛ در صورتی که مرکز زیبایی از تجهیزات مناسبی در این زمینه استفاده نکند و یا پزشک از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، این امکان وجود دارد که لوله کانولا در حین ارسال به داخل بافت با جوارح مختلف برخورد کند و باعث آسیب دیدن شریان ها و عروق شود.

به همین دلیل حتما باید در انتخاب مرکز زیبایی و پزشک معالج خود دقت کنید تا در بهترین شرایط لیپوماتیک را انجام دهید و نتیجه ایده آل دریافت کنید.

هزینه عمل لیپوماتیک چه قدر است؟

هزینه  طریقه عمل لیپوماتیک مبلغ قابل توجهی است و برای این روش باید هزینه زیادی در نظر بگیرید. اما از طرف دیگر باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هزینه لیپوماتیک برای همه متقاضیان یکسان نیست بلکه هر کسی بر حسب شرایط باید مبلغ متفاوتی را در این زمینه پرداخت کند.

پس اگر میخواهید که از هزینه دقیق و مشخص این روش برای خود مطلع شوید، لازم است تا شخصا به پزشک مراجعه کنید و تحت بررسی قرار بگیرید تا هزینه این روش برای شما مشخص شود.

عوامل موثر در هزینه لیپوماتیک چیست؟

مهمترین فاکتورها و عواملی که بر روی هزینه لیپوماتیک موثر هستند از قبیل زیر می باشند:

  • طریقه عمل لیپوماتیک
  • بخشی از بدن که قصد دارید برای آن لیپوماتیک انجام دهید
  • تجهیزاتی که برای این روش به کار می روند
  • پزشک زیبایی معالج و میزان تخصص و شهرت او
  • مرکز زیبایی انتخاب شده برای این روش
  • شهر و استان
  • و…

آیا عمل لیپوماتیک را میتوان با بیمه انجام داد؟

شاید قصد داشته باشید که برای استفاده از روش لیپوماتیک از بیمه درمانی استفاده کنید اما باید در این رابطه به شما عزیزان بگوییم که امکان انجام جراحی لیپوماتیک با بیمه درمانی وجود ندارد و نمیتوانید در این زمینه از بیمه استفاده کنید. حتی بهترین انواع بیمه های درمانی نیز در این زمینه قابل استفاده نیستند زیرا لیپوماتیک یک جراحی زیبایی محسوب می شود و هیچ یک از جراحی های زیبایی توسط بیمه درمانی پوشش داده نمی شوند.

کلام پایانی

طریقه عمل لیپوماتیک و همچنین لیپوماتیک در غرب تهران را برای شما عزیزان بررسی نمودیم تا در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستید، پاسخ پرسش های خود را دریابید. در صورت تمایل میتوانید برای لپیوماتیک در مجموعه لیپوویزر اقدام کنید و به انجام جراحی های زیبایی در این مرکز بپردازید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا