لیفت سینه

حرکات ورزشی برای لیفت سینه

بهترین حرکات ورزشی برای لیفت سینه کدامند؟ امروزه لیف سینه در بین بانوان بسیار محبوب شده است. بهترین شیوه برای لیفت سینه، ورزش است. از جمله ورزش های موثر می توان به یوگا، شنا و غیره اشاره کرد. برای اطلاع از دیگر ورزش های موثر در لیفت سینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع حرکات ورزشی برای لیفت سینه

این حرکات شامل موارد زیر هستند:

  • حرکت پرس برای لیفت سینه

یکی از روش های لیفت سینه بعد از شیردهی، حرکت پرس سینه با دمبل است. در این ورزش که می توانید در منزل نیز انجام دهید، روی تخت یا یک نیمکت دراز بکشید، در دوست خود دمبل بگیرید و آن ها را به سمت بالا کشیده و به هم نزدیک کنید.

بعد دوباره به حالت اولیه باز گردانید. در این روش سینه های شما به فشرده می شوند. این حرکت را در 1ست 20 تایی تکرار کنید.

  • دمبل پلاور

در این شیوه نیز روی نیمکتی دراز می کشید. با هردو دستتان دمبل را بگیرید، کف دو دستتان زیر دمبل قرار بگیرد. سپس با کمک دستانتان دمبل را به بالای سرتان بکشید. تا جایی این کشش را انجام دهید که، کشیده شدن عضلات زیر بغلتان را احساس کنید.

دمبل پلاور
دمبل پلاور
  •  پلانک چرخشی

هنگام انجام پلانک چرخشی، ابتدا بر روی ساعد های خود قرار گرفته سپس روی پنجه یا انگشتان پای خود بایستید. دقت داشته باشید که نحوه قرار گیری شما بسیار مهم است و نباید باسن خیلی بالا باشد یا بطوری قرار بگیرد که کمر شما آسیب ببیند.

در پلانک چرخشی نگاه و سر شما باید روبه جلو باشد. بعد از انجام این کار ها سعی کنید که بدن خود را از ناحیه لگن به سمت چپ و راست حرکت دهید.

بیشتر بدانید:نحوه عمل لیفت سینه با لیزر

  • پلانک دست ضربدری

پلانک یک حرکت عالی و فوق العاده است که جزو جرکات ورزشی برای لیفت سینه محسوب می شود. فوق العاده بودن این حرکت به تنوع و گوناگونی در انجام آن بر میگردد. برای تحت تاثیر قرار دادن عضلات سینه و قوی کردن آن ها، می توانید حرکت پلانک ضربدری را انجام دهید.

البته بسیاری از افراد با این حرکت به نتیجه دلخواه نمی رسند که در این صورت می توانند لیفت سینه با دستگاه ادونیس را  که عوارض بسیار کمتری دارد، انجام دهند. 

برای انجام این حرکت لازم است که در حالت پلانک قرار بگیرید، عضله های شکم را کاملا منقبض کنید، سپس دست راست خود رابرداشته و سعی کنید که به زانوی پای چپ خود برسانید و برعکس. این حرکت را در3 ست 10 تایی تکرار کنید.

  • شنا سوئدی

از زمان های گذشته شنا سوئدی یکی از ورزش های بسیار مناسب برای تحت تاثیر قرار دادن عضلات شکم سینه است. اگر بار اولتان است و حرکت شنا سوئدی برای شما سخت است، می توانید زانوهای خود را روی زمین قرار دهید سپس حرکت را انجام دهید.

  •  قفسه سینه دمبل

در این ورزش که یکی از بهترین جرکات برای لیفت سینه در غرب تهران است، شما طبق توان بدنی خود دو دمبل انتخاب می کنید. روی نیمکت یا روی تشک های ورزشی دراز بکشید به طوری که هر دو پای خود را به صورت 90 درجه بالا نگه دارید. سپس دمبل ها را به سمت بالای سر خود بکشید و این حرکت را تکرار کنید.

البته قبل از انجام حرکت عضلات شکم را منقبض کنید. این حرکت را در 3 ست 12 تایی تکرار کنید.

بهترین حرکات ورزشی برای لیفت سینه

از جمله بهترین این حرکات می توان به چند مورد نام برد:

حرکات ورزشی برای لیفت سینه: پوش آب

اگر می خواهید کل عضله های بدنتان را تحت تاثیر قرار دهید و قوی کنید، از حرکت پوش آپ استفاده کنید. انجام این حرکت برای عضلات سینه، شکم و دوسر بازو بسیار مفید است. اگر هر روز و بطور مداوم این حرکت را انجم دهید به سفت شدن سینه هایتان کمک می کند.

برای انجام این حرکت نیز ابتدا باید در حالت پلانک قرار بگیرید. قسمت بالایی بازو های خود را در زاویه 45 درجه با زمی قرار دهید و بدنتان را تا جایی پایین بیاورید که به زمین برخورد کند. سپس به حالت اولیه خود بازگردید. این حرکت در 1 ست 10تایی تکرار کنید.

حرکات ورزشی برای لیفت سینه: یوگا

حرکت یوگا نیز یکی از بهترین روش ها برای لیفت سینه است که احتمالا بسیاری از شما از این موضوع باخبر نبودید. انجام حرکت یوگا نه تنها به سفت شدن و لیفت سینه هایتان کمک می کند بلکه شکل و ظاهر عالی به بدنتان می بخشد.

حرکات ورزشی برای لیفت سینه: شنا

شنا یک ورزش بسیار عالی برای بدن است که جزو حرکات ورزشی برای لیفت سینه محسوب می شود. انجام این ورزش نه تنها فرم و شکل سینه هایتان را بهبود می بخشد بلکه ظاهر کل بدنتان را نیز زیبا تر می کند.

بیشتر بدانید: تزریق آمپول چربی سوز بینی

 قفسه سینه دمبل
قفسه سینه دمبل

سخن پایانی

از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. ما در این مقاله در رابطه با چگونگی لیفت و سفت شدن سینه، ورزش های موثر بر آن مثل شنا، یوگا، قفسه سینه دمبل، پلانک و غیره صحبت کردیم.

در صورت بروز هرگونه سوال یا داشتن هر مشکلی در این رابطه دارید یا می خواهید در مورد نحوه عمل لیفت سینه با لیزر و هزینه عمل لیفت سینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا