لیفت باسن

جراحی برای بزرگ کردن باسن

فرآیند جراحی برای بزرگ کردن باسن با مشاوره اولیه با جراح پلاستیک آغاز می شود. در طول این مشاوره، جراح آناتومی باسن بیمار را ارزیابی می کند، اهداف و انتظارات او را مورد بحث قرار می دهد و مناسب بودن آنها را برای این روش تعیین می کند. آنها همچنین گزینه های موجود را توضیح می دهند و به بیمار کمک می کنند تا مناسب ترین تکنیک را انتخاب کند.

روش جراحی برای بزرگ کردن باسن در لیپوویزر یک فرآیند دقیق است که به مهارت و دقت جراحی بالایی نیاز دارد. درک این نکته مهم است که این روش بسته به تکنیک مورد استفاده می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

انواع جراحی برای بزرگ کردن باسن

دو نوع اصلی جراحی بزرگ کردن باسن در لیپوویزر وجود دارد : کاشت باسن و پیوند چربی یا لیفت باسن برزیلی.

  • کاشت باسن: از ایمپلنت های سیلیکونی استفاده می شود
  • لیفت باسن برزیلی: از چربی بدن خود بیماران استفاده می شود

کاشت باسن شامل استفاده از ایمپلنت های جامد یا نیمه جامد ساخته شده از سیلیکون است. این ایمپلنت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محکم و در عین حال انعطاف‌پذیر باشند و ظاهری طبیعی به باسن ارائه کنند.

آنها برای کسانی که چربی بدن کمی دارند که می توانند برای پیوند استفاده شوند مناسب هستند.

از سوی دیگر، لیفت باسن برزیلی از چربی بدن خود بیمار برای افزایش باسن استفاده می کند. این روش مزیت افزوده لاغری سایر نواحی بدن را دارد که از آنجا چربی برداشت می شود. این یک گزینه عالی برای کسانی است که افزایش طبیعی تری را ترجیح می دهند و در جاهای دیگر ذخایر چربی کافی دارند.

خطرات جراحی برای بزرگ کردن باسن

مانند هر عمل جراحی، بزرگ کردن باسن در لیپوویزر همانند پیکرتراشی لیپوست خطرات و عوارض بالقوه ای را به همراه دارد. بنابراین قبل از تصمیم گیری، این خطرات را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید. در حالی که اکثر جراحی های بزرگ کردن باسن بدون عارضه انجام می شود، در اینجا برخی از خطرات مرتبط با این روش وجود دارد:

عفونت

عفونت یک خطر بالقوه در هر روش جراحی است. تکنیک‌های مناسب استریل و مراقبت‌های پس از عمل می‌تواند به به حداقل رساندن این خطر کمک کند، اما همچنان ممکن است رخ دهد. عفونت ممکن است نیاز به آنتی بیوتیک یا در موارد شدید مداخله جراحی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: لیپوساکشن در سعادت آباد

خونریزی و هماتوم

خونریزی بیش از حد در حین یا بعد از جراحی می تواند منجر به تشکیل هماتوم شود که یک حفره خونی است که در زیر پوست جمع می شود. هماتوم ممکن است نیاز به تخلیه جراحی داشته باشد تا از عوارض جلوگیری شود.

جای زخم

برش هایی که در طی جراحی بزرگ کردن باسن ایجاد می شود باعث ایجاد اسکار می شود. در حالی که تلاش‌هایی برای به حداقل رساندن جای زخم و قرار دادن برش‌ها در مکان‌های مشخص انجام می‌شود، پاسخ‌های درمانی فردی می‌تواند متفاوت باشد و ممکن است برخی از جای زخم قابل مشاهده باشد.

تغییرات در حس

برخی از افراد ممکن است پس از جراحی بزرگ کردن باسن  تغییرات موقت یا دائمی در احساس در باسن یا نواحی اطراف آن تجربه کنند. این می تواند شامل بی حسی، گزگز، یا تغییر حساسیت باشد. در بیشتر موارد، این تغییرات با گذشت زمان برطرف می‌شوند، اما در موارد نادر می‌توانند باقی بمانند.

خطرات جراحی بزرگ کردن باسن
خطرات جراحی بزرگ کردن باسن

خطرات مرتبط با ایمپلنت

برای افرادی که کاشت باسن را برای جراحی بزرگ کردن باسن انتخاب می کنند، خطرات خاصی در ارتباط با خود ایمپلنت وجود دارد. این موارد شامل جابجایی ایمپلنت، پارگی ایمپلنت، انقباض کپسولی (سخت شدن بافت اسکار در اطراف ایمپلنت) و نیاز به جراحی برداشتن یا اصلاح ایمپلنت است.

بیشتر بخوانید: لیپوماتیک در سعادت آباد

جذب چربی

در پیوند چربی برای تقویت باسن، خطر تحلیل جزئی چربی منتقل شده وجود دارد. برخی از چربی های تزریق شده ممکن است زنده نمانند و در نتیجه حجم آن به مرور زمان کاهش می یابد. برای دستیابی به نتایج مطلوب ممکن است چندین روش لازم باشد.

عوارض بیهوشی

استفاده از بیهوشی در حین بزرگ شدن باسن جراحی خطرات خاص خود را دارد، از جمله واکنش های آلرژیک، واکنش های نامطلوب به داروها، و عوارض مربوط به تجویز بیهوشی. این خطرات معمولاً نادر هستند اما ممکن است رخ دهند.

با این حال، اگر برای جراحی بزرگ کردن باسن با یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد مشورت کنید و تمام دستورالعمل‌های بعد از عمل را به دقت دنبال کنید، این عوارض برطرف می‌شوند.

به یاد داشته باشید، جراحی زیبایی همانند پیکر تراشی زیر بغل یا ابدومینوپلاستی آقایان یک تصمیم شخصی است و باید برای خودتان انجام شود، نه برای برآورده کردن انتظارات دیگران یا مطابقت با یک تصویر ایده آل. حفظ انتظارات واقع بینانه و درک این نکته بسیار مهم است که در حالی که بزرگ کردن باسن می تواند هیکل و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، لزوماً ظاهر شما را مطابق با تصویر ایده آل شما تغییر نمی دهد یا باعث نمی شود دیگران با شما رفتار متفاوتی داشته باشند.

هزینه جراحی برای بزرگ کردن باسن

هزینه جراحی بزرگ کردن باسن همانند تزریق چربی به باسن در شهرک غرب بسته به عوامل مختلفی می تواند بسیار متفاوت باشد، مانند:

  • تجربه جراح: جراحان باتجربه تر تمایل دارند هزینه های بیشتری را دریافت کنند.
  • نوع روش: کاشت باسن معمولاً گرانتر از لیفت باسن برزیلی است.
  • موقعیت جغرافیایی: هزینه زندگی در منطقه ای که کلینیک در آن قرار دارد می تواند بر هزینه عمل تاثیر بگذارد.

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که قصد انجام جراحی دارید همین امروز با ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا