ابدومینوپلاستی

جراحی برای بدن ساعت شنی

جراحی برای بدن ساعت شنی چه روش های مختلفی دارد؟ از افسانه‌های فیلم کلاسیک تا دوران کلاسیک، شکل ساعت شنی یکی از ویژگی‌های جاودانه است که زنانگی را جشن می‌گیرد. باید بدانید که همه با ساعت شنی کلاسیک به دنیا نمی آیند.

زنان در گذشته اغلب با استفاده از رژیم‌های غذایی  محدود کننده ظاهر خود را برجسته می‌کردند. با این حال، اکنون نوآوری های انجام شده در تکنیک های جراحی پلاستیک، دستیابی به اندام بهتر را در حالی که طبیعی به نظر می رسند برای زنان آسان تر کرده است.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

کمر باریک با جراحی برای بدن ساعت شنی

نسبت سینه به دور کمر به باسن نقش مهمی در ایجاد یک ساعت شنی نمادین دارد. روش های زیر را می توان برای برجسته کردن انحناهای طبیعی بدن و ایجاد خط کمر انجام داد:

لیپوساکشن

عمل لیپوساکشن در سعادت آباد جراحی زیبایی مهم است. این یک درمان کم تهاجمی است که برای از بین بردن بافت چربی اضافی استفاده می شود. بیمارانی که نیاز به ایجاد یک شکل نمادین ساعت شنی دارند و به عبارتی قصد دارند تا جراحی برای بدن ساعت شنی انجام دهند، می‌توانند از لیپوساکشن برای برداشتن چربی‌های ناخواسته از باسن و شکم استفاده کنند تا کمری کوچک‌تر ایجاد کنند.

عمل ابدومینوپلاستی یا تامی تاک

جراحی پلاستیک شکم می تواند به سفت شدن ماهیچه های زیرین شکم پس از کاهش وزن قابل توجه یا بارداری کمک کند. این جراحی باعث باریک شدن دور کمر می شود تا یک کمر ساعت شنی ایجاد شود. ابدومینوپلاستی ماهیت جامعی دارد و آن را یک راه حل دائمی برای تقویت عضلات ضعیف شده و از بین بردن خطر پوست اضافی که ممکن است نتایج نهایی را تحت تاثیر قرار دهد، حذف می کند.

با نیم تنه شروع می شود

ایجاد شکل ساعت شنی به معنای ایجاد یک دور کمر کوچک نیست. این در مورد افزایش اندازه پایین یا نیم تنه است. اگر فرم بدنی مستطیلی دارید یا سینه کوچکتری دارید، لیفت یا بزرگ کردن سینه می تواند به شما کمک کند به اندام رویایی خود برسید.

روش بزرگ کردن سینه

ژنتیک، افزایش سن و نوسانات وزن می تواند اندازه سینه را کوچکتر کند که ممکن است به شکل نامتناسب منجر شود. روش بزرگ کردن سینه می تواند اندازه آن را افزایش دهد و تقارن و حجم را به سینه بیمار بازگرداند. بسته به اهداف نهایی و ترجیحات شما، ایمپلنت ها می توانند سیلیکون، سالین یا سیلیکون لثه ای باشند.

این مورد نیز بخشی از جراحی برای بدن ساعت شنی است.

بیشتر بخوانید: پروتز سینه

روش لیفت سینه

در بسیاری از موارد می توان سینه ها را با استفاده از لیفت به جای ایمپلنت افزایش داد. لیفت سینه می تواند بخشی از سفر شما برای رسیدن به یک هدفتان باشد. در این جراحی اندازه سینه با استفاده از ایمپلنت افزایش نمی یابد. در عوض، پوست اضافی برداشته می شود در حالی که هاله و نوک سینه به سمت بالا حرکت می کنند.

تقویت نیمه پایین

شکل ساعت شنی نمی تواند بدون نیمه پایینی منحنی و سخاوتمندانه باشد. برخی از بیماران قبلاً دارای بخش پایینی به حالت شبیه ساعت شنی هستند. با این حال، دیگران ممکن است برای دستیابی به این امر به کمک جراحی نیاز داشته باشند. اگر می خواهید به این جزء به عنوان بخشی از شکل ساعت شنی مورد نظر خود برسید، لیفت باسن برزیلی یک روش محبوب است

کمر باریک با جراحی برای بدن ساعت شنی
کمر باریک با جراحی برای بدن ساعت شنی

فواید عمل شکم ساعت شنی

مزایای استفاده از عمل پیکرتراشی ساعت شنی عبارتند از:

بهبود ظاهر شکم

این روش پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد، ماهیچه های شکم را سفت می کند و به خط کمر شکل می دهد و در نتیجه ظاهری صاف تر و لطیف تر ایجاد می کند.

شکل ساعت شنی پیشرفته

شکم ساعت شنی به طور خاص به باسن و کمر شکل می دهد تا شکل ساعت شنی مشخص تری ایجاد کند که می تواند شکل کلی بدن و تناسب بدن بیمار را بهبود بخشد.

بهبود عزت نفس

بسیاری از بیماران پس از انجام عمل جراحی شکم ساعت شنی، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس را گزارش می دهند، زیرا در پوست خود و با تصویر بدن خود احساس راحتی بیشتری می کنند.

بیشتر بخوانید: حرکات ورزشی برای لیفت سینه

کاهش برآمدگی شکم و شلی پوست

این روش می‌تواند ظاهر برآمدگی‌های شکم و شلی پوست را که می‌تواند در اثر کاهش وزن، بارداری یا افزایش سن ایجاد شود، بهبود بخشد.

نتایج طولانی مدت

با مراقبت و نگهداری مناسب، نتایج عمل جراحی شکم ساعت شنی می تواند ماندگار باشد و به بیماران کمک می کند تا ظاهر بهبود یافته خود را برای سال های آینده حفظ کنند.

توجه به این نکته مهم است که هر بیمار منحصر به فرد است و نتایج می تواند متفاوت باشد.

آیا قصد انجام جراحی برای بدن ساعت شنی دارید؟

در صورتی که قصد انجام این جراحی یا جراحی های دیگر از جمله: پیکرتراشی اقساطی، ابدومینوپلاستی بدون جراحی را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا