دانستنی

تزریق آمپول چربی سوز بینی گوشتی

چربی سوزی بینی گوشتی

تزریق آمپول چربی سوز بینی در چه مواقعی مفید است؟ آمپول چربی سوز بینی چیست؟ آیا نتایج تزریق آمپول چربی سوز بینی دائمی است؟ در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید و میخواهید از پاسخ این پرسش ها آگاه شوید، با ما در مرکز لیپو ویزر همراه بمانید.

متداول ترین و محبوب ترین روشی که برای زیبایی بینی و فرم دادن به آن انجام می شود، جراحی زیبایی بینی است که به صورت کاملا تهاجمی و تحت بیهوشی کامل انجام می شود و مسلما بیهوشی عوارض زیادی به همراه دارد.

به همین دلیل امروزه روش جدیدتری نیز به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد تا از طریق آن بتوان به زیبایی بینی افزود که این روش نامیده می شود و در بسیاری از مراکز زیبایی از جمله: مجموعه لیپو ویزر مورد استفاده قرار می گیرد.

آمپول چربی سوز بینی چیست؟

آمپول چربی سوز بینی که به آن آمپول کوچک کننده بینی گوشتی نیز گفته می شود، روشی است که به صورت کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود؛ با این وجود برای به کار بردن این روش هیچ نیازی به بیهوشی و یا جراحی وجود ندارد.

در این روش اسید هیالورونیک از طریق آمپول های مخصوص به داخل بافت بینی تزریق می شود که انجام این عمل موجب می گردد تا بافت میان سلولی در بینی تخریب شود و پوست بینی نازک تر شود. با انجام این عملیات ظاهر بینی به میزان قابل توجهی کوچک تر می شود و بینی زیباتر و ظریف تر به نظر می آید.

تزریق آمپول چربی سوز بینی در چه مواقعی مفید است؟

بزرگی بینی در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شود و این سه گروه عبارتند از: بینی گوشتی، بینی استخوانی و بینی غضروفی.

تزریق آمپول چربی سوز برای بینی در واقع زمانی مفید واقع می گردد که اشخاص از گروه اول محسوب شوند یعنی بینی گوشتی داشته باشند. میزان بزرگ بودن بینی در این شرایط به هر مقداری که باشد با استفاده از این روش تحت تاثیر قرار می گیرد و کسانی که نمی خواهند بینی گوشتی خود را به کمک جراحی کامل دست خوش تغییر کنند، قادر به استفاده از  آمپول کوچک کننده بینی گوشتی هستند.

تزریق آمپول در چه مواقعی مفید نیست؟

استفاده از این روش در مواقعی که بینی از نوع غضروفی یا استخوانی باشد، موثر واقع نمی شود. زیرا غضروف و استخوان به واسطه هیالورونیک اسید تحت تاثیر قرار نمی گیرند و تغییری در بافت آنها ایجاد نمی شود.

 

تزریق آمپول چربی سوز بینی
تزریق آمپول چربی سوز بینی

آمپول چربی سوز بینی بعد از جراحی بینی

بسیاری از افراد بینی گوشتی خود را تحت جراحی کامل قرار میدهند ولی پس از مدتی بینی گوشتی انها به حالت قبل باز می گردد و یا مجددا بزرگ می شود؛ زیرا بینی گوشتی معمولا بازگشت پذیر در نظر گرفته می شود و بسیاری از افراد تا کنون با این مشکل رو به رو شده اند که پس از جراحی کامل مجددا بینی آنها بزرگ شده و حجم گرفته است.

در چنین شرایطی نیز استفاده از آمپول چربی سوز بینی موثر واقع می شود و کسانی که از جراحی کامل نتیجه مورد نظر را دریافت نکرده اند نیز میتوانند این روش را مورد استفاده قرار دهند.

کدام مشکلات بینی با تزریق آمپول چربی سوز برطرف می شوند؟

از آمپول کوچک کننده بینی گوشتی میتوان برای برطرف کردن هر یک از مشکلات زیر استفاده کرد:

  • عدم تقارن در بینی
  • کوچک کردن بینی های پهن
  • برطرف کردن برآمدگی های بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • و…

آیا نتایج تزریق آمپول چربی سوز بینی دائمی است؟

بینی یکی از بخش های بدن است که دائما در حال رشد است و مانند برخی از بخش های دیگر بدن، رشد آن متوقف نمی شود.

با صحبت هایی که در این زمینه با پزشکان و متخصصان گوش، حلق و بینی صورت گرفته است، می توان گفت که تزریق آمپول چربی سوز یک روش دائمی نیست و نتایج حاصل از آن به صورت دائمی باقی نمی ماند.

زیرا با وجود آنکه نتیجه حاصل از جراحی کامل بینی قابل بازگشت است و تا کنون عده زیادی با رشد مجدد بینی رو به رو شده اند، مسلما تزریق آمپول نیز نمی تواند نتیجه دائمی داشته باشد. اما ماندگاری و دوام این روش بسیار زیاد است و تا سالیان طولانی میتوان از نتایج آن بهره برد.

مزایای تزریق آمپول چیست؟

در صورتی که از این روش برای کوچک کردن بینی گوشتی استفاده شود، از مزیت های زیر میتوان بهره مند گردید:

  • عدم نیاز به بیهوشی کامل
  • عدم وجود جراحت، درد و یا خونریزی
  • عدم نیاز به جراحی
  • دریافت نتیجه طولانی مدت
  • برطرف کردن مشکلات مختلف بینی
  • نیاز به صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به بخیه زدن بینی
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • و…

آیا آمپول کوچک کننده بینی عوارض دارد؟

عوارض تزریق چربی سوز به بینی :  استفاده از آمپول کوچک کننده بینی گوشتی هیچ گونه عوارضی به وجود نمی اورد و فقط موجب ایجاد عوارض موقتی می شود که بروز آنها کاملا طبیعی است و خطر آفرین نخواهد بود. عوارض موقتی این روش از قبیل زیر هستند:

  • ایجاد کبودی های بسیار خفیف
  • بروز درد بسیار جزئی
  • امکان ایجاد حالت تهوع و یا سر درد
  • رینیت پس از تزریق هیالورونیک اسید
  • و…

هزینه تزریق آمپول چربی سوز

همان طور که اشاره کردیم، آمپول چربی سوز بینی یک روش مقرون به صرفه و مناسب است اما هزینه آن برای تمامی کسانی که از این روش استفاده می کنند، یکسان نیست بلکه هر کسی بر حسب میزان تزریق هیالورونیک اسید به بینی باید هزینه متفاوتی بپردازد.

علاوه بر آن مسائل دیگری نیز می توانند بر روی هزینه این روش دخیل باشند. به عنوان مثال: کلینیک زیبایی که برای انجام این کار انتخاب می شود و یا دستمزد پزشک نیز در این زمینه موثر هستند.

کلام پایانی

تزریق آمپول چربی سوز بینی را میتوانید در مجموعه لیپو ویزر به راحتی انجام دهید و نتیجه موفقیت آمیز دریافت کنید. در صورتی که به کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. وقت بخیر من دو هفته ای هست انجام دادم کاملا عالیه و اعتماد به نفسم بالا رفته بنظرم خیلی بهتر از روش های جراحی هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا