تزریق چربی

همه چیز در مورد ترمیم تزریق چربی صورت

آیا به ترمیم تزریق چربی صورت نیاز است؟ در چه مواقعی باید ترمیم تزریق چربی صورت را انجام داد؟ پس از چه مدتی باید ترمیم انجام داد؟ مزایای مرحله دوم تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی صورت اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و عده زیادی این کار را انجام می دهند تا به زیبایی چهره خود بیفزایند و مشکلاتی همچون: چین و چروک های پوستی را از بین ببرند و یا موجب حجم دادن به صورت شوند. علاوه بر آن با این روش میتوان خطوطی که در چهره ایجاد می شوند، مانند: خط اخم، خط لبخند و … را نیز برطرف کرد.

با توجه به میزان تقاضای زیادی که برای این روش وجود دارد، در جهت افزایش آکاهی شما عزیزان می خواهیم به بررسی ترمیم تزریق چربی صورت در مجموعه لیپو ویزر بپردازیم و آن را از زوایای مختلف بررسی کنیم.

آیا به ترمیم تزریق چربی صورت نیاز است؟

ترمیم تزریق چربی برای صورت امری است که به آن نیاز خواهد بود؛ زیرا این روش نیز همانند سایر روش هایی که برای حجم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرند، یعنی بوتاکس و فیلر از ماندگاری دائمی برخوردار نیست و نتایج حاصل از آن از بین می رود.

بنابراین برای آنکه بتوان از نتایج حاصل از تزریق چربی در دراز مدت بهره مند شد، باید ترمیم تزریق آن را انجام داد.

ترمیم تزریق چربی صورت

ماندگاری و دوام تزریق چربی چه قدر است؟

میزان ماندگاری و دوام تزریق چربی برای صورت در مقایسه با روش های دیگر بسیار بیشتر است و زمانی که این روش انجام می شود، برای مدت طولانی تری میتوان از نتایج آن بهره مند شد.

به صورت کلی تاثیرات این روش برای مدت زمان چندین سال و حتی د ربرخی از مواقع تا پایان عمر فرد باقی می ماند اما میزان دوام و ماندگاری آن به وضعیت بدنی اشخاص نیز بستگی دارد. شرایط زندگی هم میتوانند بر روی این مساله تاثیر گذار باشند. به عنوان مثال: کسی که در طول زمان کاهش وزن ناگهانی پیدا می کند، مسلما چربی های تزریق شده به صورت او نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و از بین می روند.

در چه مواقعی باید ترمیم تزریق چربی صورت را انجام داد؟

ترمیم تزریق چربی برای صورت در مواقعی که پزشک انجام آن را تجویز کرده باشد، نیاز خواهد بود و باید این کار را در فواصل زمانی مناسب انجام داد. علاوه بر آن اشخاصی که احساس می کنند، تاثیرات تزریق چربی در صورت آنها از بین رفته است نیز می توانند ترمیم انجام دهند تا نتایج آن بیشتر و بارزتر شود.

ترمیم تزریق چربی صورت

چرا باید ترمیم تزریق چربی صورت انجام شود؟

معمولا هدف از ترمیم تزریق چربی برای صورت این است که میزان ماندگاری و دوام آن افزایش یابد و برای مدت بیشتری بتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر آن کسانی که قصد داشته باشند تا حجم خیلی زیادی با تزریق چربی در صورت خود ایجاد کنند و مقدار زیادی چربی به صورت تزریق نمایند، باید این کار را در چند مرحله انجام دهند تا به یک باره حجم زیادی چربی به زیر پوست انها وارد نشود و مشکل ایجاد نکند.

زمان مرحله دوم تزریق چربی

مرحله دوم تزریق چربی معمولا از سوی پزشک مشخص می شود اما با این وجود در اغلب مواقع، فاصله زمانی در حدود 3  الی 6 ماه برای تمدید تزریق چربی نیاز است و بهتر است که قبل از این مدت از تزریق چربی پرهیز کرد.

مرحله دوم تزریق چربی می تواند ماندگاری آن را افزایشد دهد و اگر این تزریق را انجام دهید تا سالیان زیادی به ترمیم نیاز نخواهید داشت.

منظور از تزریق چربی فریز شده به صورت چیست؟

شاید با خود فکر کنید که برای انجام مرحله دوم تزریق چربی صورت، باز هم باید جراحی مربوط به استخراج چربی از بدن انجام شود و یا خیر. در این رابطه باید بگوییم که برخی از افراد به استخراج مجدد چربی از بدن نیاز دارند اما برخی از افراد می توانند از چربی هایی که قبلا از بدن آنها استخراج شده است پس از مدت زمان مورد نظر استفاده کنند.

به عبارت دیگر تزریق چربی فریز شده به صورت به معنای استفاده از چربی هایی است که قبلا از بدن شخص استخراج شده اند و با استفاده از روش های مشخصی فریز گردیده اند تا مجددا انها را مورد استفاده قرار دهند.

با این وجودکسانی که چربی فریز شده داشته باشند، بدون نیاز به جراحی و لیپوماتیک مجدد میتوانند تزریق چربی به صورت را انجام دهند.

چربی تزریق شده در مرحله دوم چه قدر است؟

معمولا برای تزریق چربی به صورت در مرحله دوم از میزان کمتری چربی استفاده می شود و اشخاص به صورت کلی به حجم کمتری چربی نیاز خواهند داشت که مقدار دقیق آن در مرحله دوم برای هر کسی متفاوت است و بر اساس شرایط انها تعیین می شود.

ترمیم تزریق چربی صورت

هزینه ترمیم تزریق چربی صورت چه قدر است؟

هزینه ترمیم تزریق چربی صورت در مرحله دوم معمولا کمتر است زیرا مقدار چربی در این زمان نیز کاهش می یابد. معمولا میزان چربی که برای صورت تزریق می شود، به صورت سی سی محاسبه می شود و هر چه قدر که مقدار آن افزایش یابد، هزینه نیز بیشتر می شود.

سخن پایانی

ترمیم را فقط در مواقعی انجام دهید که پزشک انجام این کار را برای شما تایید کرده باشد؛ در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، از طریق مجموعه لیپو ویزر می توانید در بهترین شرایط این کار را انجام دهید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا