لیپوماتیک

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران چه ویژگی هایی دارد؟ چرا باید به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کرد؟ اگر قصد دارید که لیپوماتیک انجام دهید و به زیبایی اندام های خود بیفزایید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

امروزه جراحی ها و یا روش هایی که برای زیبایی اندام ها یا به عبارت دیگر لاغری موضعی به کار می روند، به میزان زیادی مورد استقبال قرار گرفته اند و آقایان و بانوان زیادی در سراسر جهان از این روش ها استفاده می کنند تا به اندام دلخواه خود دست یابند.

لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش هایی است که به منظور پیکرتراشی و خلاص شدن از چربی های انباشته شده در بدن مورد استفاده قرار می گیرد و با روش های مختلفی برای بخش های گوناگون بدن مانند: شکم، پهلو، ران، باسن، سینه، غبغب و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در این زمینه انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که قصد بررسی این موضوع را در مجموعه زیبایی لیپو ویزر خواهیم داشت.

چرا باید به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کرد؟

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بسیار حائز اهمیت است که بیماران نباید از این مساله غافل شوند و باید حتما بهترین متخخصین و پزشکان را در این زمینه انتخاب کنند.

زیرا لیپوماتیک از حساسیت های زیادی برخوردار است و چنانچه پزشک در انجام آن از دقت، مهارت و تخصص کافی برخوردار نباشد، در حین جراحی و انجام عملیات این امکان وجود دارد که به جوارح داخلی، بافت ها و یا پوست بیمار آسیب هایی وارد گردد.

به عبارت دیگر در لیپوماتیک از لوله ای به نام کانولا استفاده می شود  که این لوله از طریق ایجاد سوراخ کوچکی در بافت مورد نظر به داخل بافت ارسال می شود و سپس با استفاده از حرارت تولید شده، چربی های انباشته را متراکم و تجزیه می کند و آنها را به حالت مایع تبدیل می نماید که در نهایت این چربی های مایع از بدن خارج می شوند و عملیات لیپوماتیک انجام می گردد.

در حین ورود لوله کانولا به داخل بدن و یا هنگام خروج آن ممکن است که مشکلاتی ایجاد شود و بافت ها آسیب ببینند. از طرف دیگر خطراتی مانند پاره شدن عروق خونی و رگ ها و یا آمبولی کردن بیمار نیز ممکن است به دلیل بی تجربه بودن پزشک برای بیمار ایجاد شود.

به همین دلیل انتخاب پزشک در نتیجه حاصل از لپیوماتیک و کاهش عوارض ناشی از آن بسیار موثر است.

 

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

جراح و متخصصی که از شرایط ذکر شده در زیر برخوردار باشد را میتوان به عنوان بهترین جراح لیپوماتیک در تهران در نظر گرفت:

داشتن تخصص و دانش کافی

اولین و مهمترین ویژگی یک جراح مناسب، برخوردار بودن او از تخصص و دانش کافی است. به صورت کلی جراح باید تحصیلات دانشگاهی خود را در رابطه با جراحی لیپوماتیک گذرانده باشد و تخصص یا فوق تخصص در این زمینه کسب کرده باشد. اما این مساله به تنهایی کافی نیست بلکه جراح باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد.

با مهارت و با تجربه بودن جراح

تجربه پزشک در جراحی لیپوماتیک بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه قدر که پزشک سابقه کاری بیشتری در این زمینه داشته باشد، به میزان زیاد تری با راه  و رسم انجام این کار آشنا می شود و احتمال خطای او کاهش می یابد.

به همین دلیل میزان تجربه و مهارت جراح نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که باید در حین تحقیق و بررسی برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران، این ویژگی را نیز بررسی کنید.

شهرت داشتن جراح در سطح شهر

معمولا جراحان لیپوماتیک و پزشکانی که از ویژگی های خوبی برخوردار باشند، به مرور زمان شهرت زیادی در سطح شهر و یا حتی کشور پیدا می کنند و به لیست پزشکان سرشناس وارد می شوند. به همین دلیل شهرت یک جراح لیپوماتیک به صورت کلی نشان دهنده میزان تجربه، تخصص و مهارت او خواهد بود.

از این جهت معمولا جراحان سرشناس و معروف هزینه بالاتری از مراجعین خود دریافت می کنند اما پرداخت کمی هزینه بالاتر ارزش دریافت نتیجه مناسب را خواهد داشت.

برخوردار بودن جراح از دقت کافی

لیپوماتیک با توجه به اینکه روش حساسی برای لاغری موضعی است، به دقت زیادی نیاز دارد تا لوله کانولا در حین ورود و یا خروج از بدن باعث اسیب دیدن جوارح داخلی نشود.

پزشکی که از دقت و احتیاط کافی برخوردار نباشد، ممکن است که باعث آسیب دیدن بیمار شود. با این وجود به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که از یک پزشک سر به هوا در این زمینه کمک بگیرید.

اخلاق نیک

ویژگی های اخلاقی پزشکان نیز در ارائه خدمات لیپوماتیک بی اهمیت نیست زیرا زمانی که یک پزشک از ویژگی های اخلاقی مناسبی برخوردار باشد، بیمار با آرامش بیشتر و با بهره بردن از خیال آسوده تر به جراحی می پردازد و میزان استرس و اضطراب در او کاهش می یابد.

مهمترین صفات اخلاقی که در این زمینه مورد توجه خواهند بود، عبارتند از: ایمان، خوش رویی، چشم پاکی، مهربانی، قابل اعتماد بودن و …

بخش پایانی

مجموعه لیپو ویزر با بهترین جراح لیپوماتیک در تهران همکاری دارد و تمامی پزشکان این مجموعه از شرایط مناسبی برخوردار هستند که میتوانید امور خود را زیر نظر آنها انجام دهید و بهترین نتایج را دریافت کنید.

در مجموعه لیپو ویزر علاوه بر این مساله میتوانید از آخرین و به روز ترین تجهیزات پزشکی در زمینه لپیوماتیک استفاده کنید که این دستگاه ها هنوز در تمامی کلینیک های شهر تهران و سایر شهرستان ها در دسترس نیستند بلکه مراکز اندکی از آنها برخوردار خواهند بود.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا