لیپوماتیک

بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند

بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند چه کسانی هستند؟ در سالیان اخیر همه ما شاهد کاهش وزن سریع و شوکه کننده بازیگران سینمای ایران و خارج از کشور بوده ایم و با خود فکر کرده ایم که آیا این کاهش وزن صرفا با رژیم غذایی یا ورزش اتفاق افتاده است؟

یا پای عمل جراحی لیپوماتیک در میان است؟ از میان بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند می توان به رضا داوود نژاد، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی و بهاره رهنما اشاره کرد.

در ادامه این مطلب در خصوص جراحی لیپوماتیک، کاندیدای مناسب آن و دیگر موارد مشابه به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهیم تا با خیال راحت برای کاهش وزن و لاغری خود اقدام کنید.

جراحی لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یکی از روش های جراحی پیکر تراشی است و با استفاده از آن چربی های هر ناحیه از بدن را می توان تخلیه کرد. روش لیپوماتیک مشابه با روش لاغری لیپوساکشن است، با این تفاوت که روش لیپوماتیک پیشرفته تر است و در آن هیچ قسمتی از بدن برش داده نمی شود.

در جراحی لیپوماتیک یک سوراخ در قسمت مدنظر ایجاد شده و با استفاده از یک میله مخصوص چربی های اضافی از بدن خارج می شوند.

بیشتر بخوانید: پروتز سینه موتیوا

کاندیدای مناسب جراحی لیپوماتیک

روش لاغری لیپوماتیک توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران برای کسانی که اضافه وزن مفرط دارند، پیشنهاد نمی شود؛ چرا که در لیپوماتیک مقدار زیادی از وزن افراد کم نمی شود. به طور کلی کاندیدای مناسب روش لیپوماتیک باید دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند نتیجه رضایت بخشی را پس از عمل مشاهده کنند:

  • شاخص توده بدنی BMI زیر 30
  • افراد دارای اضافه وزن
  • افرادی که توانایی ورزش کردن ندارند.
  • افرادی که تجمع چربی ها در بدن آن ها به شکل متمرکز است.
  • افرادی که چربی بدن آن ها در نقاطی خاص جمع شده است.

کدام بازیگران لیپوماتیک کرده اند

بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند چه کسانی هستند؟ لیپوماتیک یک روش لاغری کم خطر است و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه می باشد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد هنرمند از جمله بازیگران، خواننده ها و حتی مجریان معروف برای لاغر شدن آن را انتخاب می کنند. در ادامه به معرفی بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند می پردازیم:

بهاره رهنما

بازیگر معروف ایرانی بهاره رهنما در مصاحبه های تلویزیونی عنوان کرده بود که چاقی و اضافه وزن آن ارثی بوده و این چالش در خانواده آن ها همیشه وجود داشته است.

این بازیگر خانم ایرانی جزو بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند هست و به گفته خود بار ها روش های لاغری متعدد را امتحان کرده بود اما این روش ها یا بی نتیجه بوده و یا آن چنان رضایت بخش نبودند، اما ایشان با روش جراحی لیپوماتیک شکم موفق شدند تا از وزن 105 کیلوگرمی خود به وزن 65 کیلوگرم برسند؛ یعنی کاهش وزنی در حدود 40 کیلوگرم!

بیشتر بخوانید: لیفت سینه

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست، بازیگر سینمای ایران وزنی حدود 135 کیلوگرم داشت و با کاهش وزنی به اندازه 52 کیلوگرم، در حال حاضر 83 کیلوگرم است. خانم نظام دوست علت اضافه وزن خود را استفاده مکرر از دارو های دارای کورتون بیان کرده است.

این بازیگر در اثر اضافه وزن مفرط دچار مشکلات زیادی بوده است و به همین دلیل در ابتدا بالن معده را امتحان کرده است اما به دلیل عدم رضایت از بالن معده روش لیپوماتیک و لیپوماتیک پشت کمر،  را هم نیز امتحان کرده و از آن رضایت دارد.

کدام بازیگران لیپوماتیک کرده اند
کدام بازیگران لیپوماتیک کرده اند

مهران غفوریان

مهران غفوریان از هنرمندان بسیار موفق کشور عزیزمان ایران است. حتما چهره قبلی مهران غفوریان با اضافه وزن شدید را به یاد دارید و بعد با دیدن کاهش وزن شدید ایشان، بسیار متعجب شده اید!

مهران غفوریان عنوان کرده است که به دلیل مشکلات و عارضه مفصل ران خود حتما باید وزن خود را کاهش می داده است و این کار را هم انجام داده است. در رابطه با روش لاغری این کارگردان و بازیگر، شبهه های زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد بیان می کنند که مهران غفوریان از روش لیپوماتیک برای لاغری خود استفاده کرده است.

رضا داوود نژاد

رضا داوود نژاد بازیگر سینمای ایران در یکی از مصاحبه های تلویزیونی خود عنوان کرده بود که: همه ی افراد چاق، تمایل دارند لاغر شوند و من هم نیز از این قاعده مستثنی نیستم. این بازیگر نامی تا کنون نزدیک به 100 کیلوگرم کاهش وزن داشته است و در حال حاضر 90 کیلوگرم وزن دارد.

سخن پایانی

همان گونه که در این مطلب مشاهده کردید بازیگرانی که لیپوماتیک کرده اند، افراد زیادی هستند و تعداد آن ها روز به روز افزایش می یابد؛ زیرا این روش بسیار کم ریسک و کم خطر است.

شما از جراحی لیپوماتیک می توانید برای لاغری سینه، لیپوماتیک ساق پا، پهلو، بازو، لیپوماتیک ران پا، کمر، باسن، غبغب و زیر شکم خود کمک بگیرید و به هیکل ایده آل خود برسید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا