ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی در شهرک غرب

ابدومینوپلاستی چیست؟ ابدومینوپلاستی در شهرک غرب چگونه است؟  بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران کجا است؟ اهمیت مراجعه به بهترین مرکز ابدومینوپلاستی چیست؟ هزینه ابدومینوپلاستی در شهرک غرب چه قدر است؟ برای کسب اطلاع از این موارد  در مرکز لپیو ویزر با ما همراه باشید.

چاقی در ناحیه شکم و پهلو از ناخوشایندترین گونه های چاقی است که اغلب زنان و مردان کشور ما از آن رنج می برند. از آنجایی که چاقی شکم و پهلو به میزان زیادی در زیبایی ظاهری موثر واقع می شود و فرم بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، کسانی که با این مشکل رو به رو هستند در صدد برطرف کردن آن بر می آیند.

یکی از روش هایی که میتوان برای حل این مشکل مورد استفاده قرار داد، استفاده از روش ابدومینوپلاستی است که در مراکز زیبایی مختلف از جمله شهرک غرب تهران انجام می شود.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی که آن را تحت عنوان تامی تاک نیز معرفی می کنند یک روش لاغری موضعی جدید است که به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود و برای آن باید متقاضیان تحت بیهوشی کامل قرار بگیرند.

در جراحی تامی تاک چربی های انباشته شده در شکم و پهلو تخلیه می شوند و پوست اضافی شکم نیز از آن جدا می شود تا علاوه بر تخلیه چربی، پوست نیز صاف و لیفت شود.

لازم به توضیح است که اگر چربی های انباشته شده در شکم زیاد باشند، موقعت ناف تغییر می کند و پزشک باید ناف را جا به جا کند.

ابدومینوپلاستی در شهرک غرب

ابدومینوپلاستی در مناطق مختلف تهران و سایر شهرستان ها انجام می شود. محله شهرک غرب تهران مملو از مراکز زیبایی است که خدمات زیبایی مختلف برای اعضای مختلف بدن ارائه می دهند و در صورت تمایل میتوانید از خدمات زیبایی و تامی تاک در این محله بهره ببرید.

ابدومینوپلاستی در شهرک غرب
ابدومینوپلاستی در شهرک غرب

بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران

یکی از بهترین مراکز ابدومینوپلاستی در تهران، مجموعه لیپو ویزر است که در محله سعادت آباد تهران واقع شده است و کسانی که به دنبال بهترین مراکز در شهرک غرب هستند نیز میتوانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند؛ زیرا شهرک غرب در همسایگی سعادت آباد قرار گرفته است و فاصله این دو محله از هم بسیار ناچیز است.

مرکز لیپو ویزر از سابقه فعالیت زیادی برخوردار است و سالیان زیادی است که در این زمینه خدمات ارائه می دهد. این مجموعه از بهترین متخصصان زیبایی و تجهیزات پزشکی استفاده می کند و شرایط خوبی را برای شما همطونان عزیز رقم می زند.

اهمیت مراجعه به بهترین مرکز ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا همان تامی تاک از خطرناک ترین و پیچیده ترین جراحی های زیبایی است که باید حتما در مراکز مناسب و معتبر انجام شود تا نتیجه درمان در آن رضایت بخش باشد.

در صورتی که به بهترین مراکز در این زمینه مراجعه نکنید، امکان بروز خطرات زیادی برای شما عزیزان وجود خواهد داشت؛ خصوصا کسانی که قصد دارند این روش را برای شکم استفاده کنند باید حتما مراقب این مساله باشند. زیرا شکم در برگیرنده عضوهای مختلفی است که اگر پزشک از تخصص و دقت کافی برخوردار نباشد، امکان آسیب دیدن عضو ها و شریان ها وجود خواهد داشت.

هزینه ابدومینوپلاستی در شهرک غرب

هزینه ابدومینوپلاستی در شهرک غرب تهران برای همه یکسان نیست و هر کسی بر حسب شرایط باید در این راه هزینه کند. لازم به ذکر است که ابدومینوپلاستی از روش های زیبایی گران قیمت است و برای آن باید هزینه بسیار بیشتری در مقایسه با سایر روش های لاغری موضعی پرداخت شود.

اما اگر بخواهید از هزینه دقیق این روش مطلع گردید باید به پزشک مراجعه کنید و تحت بررسی قرار گیرید تا مسائل موثر در هزینه ابدومینوپلاستی که از قبیل زیر هستند برای شما بررسی شوند:

  • میزان چاقی و میزان نیاز به تخلیه چربی
  • مرکز زیبایی که برای انجام این کار انتخاب می شود
  • پزشک معالج و دستمزد او
  • تیم جراحی و میزان متخصص بودن آنها
  • بخش هایی از بدن که باید تحت ابدومینوپلاستی قرار بگیرند
  • و…

آیا میتوان هزینه ابدومینوپلاستی را با بیمه پرداخت کرد؟

از آنجایی که تامی تاک هزینه بسیار زیادی دارد و باید مبلغ قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شود، بسیاری از افراد با این پرسش رو به رو می شوند که امکان پرداخت هزینه تامی تاک با بیمه وجود دارد یا خیر.

در این زمینه باید اشاره کنیم که هزینه ابدومینوپلاستی قابل پرداخت با بیمه درمانی نیست زیرا بیمه حتی در بهترین انواع آن فقط مخارج و هزینه های درمانی را شامل می شود و از آنجایی که ابدومینوپلاستی یک جراحی زیبایی است امکان پرداخت هزینه آن با بیمه وجود نخواهد داشت.

بنابراین تمامی مخارجی مربوط به این روش باید توسط متقاضیان پرداخت گردد.

ابدومینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این روش و تزریق چربی به باسن در شهرک غرب را میتوان برای کسانی که دارای شرایط زیر هستند مناسب در نظر گرفت:

  • افرادی که چاقی زیاد در ناحیه شکم دارند
  • کسانی که پهلو دارند
  • کسانی که با چربی های مقاوم رو به رو هستند
  • افرادی که چربی های زیر شکم دارند
  • تمامی بانوان و آقایان
  • کسانی که قصد لاغری موضعی در بخش های دیگر بدن را دارند
  • و…

مزایای ابدومینوپلاستی در شهرک غرب چیست؟

در صورتی که تامی تاک را در بهترین مرکز لیپوماتیک در غرب تهران انجام دهید از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

  • بهره بردن از تخصص و مهارت بهترین پزشکان
  • بهره بردن از تجهیزات پیشرفته و به روز پزشکی
  • انجام عملیات جراحی توسط بهترین تیم پزشکی
  • دریافت نتیجه رضایت بخش
  • عدم ایجاد عارضه برای اندام های مختلف بدن
  • و…

سخن پایانی

ابدومینوپلاستی و پروتز سینه در شهرک غرب را میتوانید  در مرکز لیپو ویزر انجام دهید و بهترین نتایج را از آن  دریافت کنید. پیش از انتخاب مرکز زیبایی برای انجام این کار حتما از وضعیت و رزومه پزشک و یا مرکز زیبایی کسب اطلاع کنید و سپس بدن خود را به دست آنها بسپارید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در این زمینه و لیفت سینه در غرب تهران را  از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا