ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی بعد از زایمان

ابدومینوپلاستی چگونه است؟ آیا میتوان ابدومینوپلاستی بعد از زایمان انجام داد؟ آیا ابدومینوپلاستی همزمان با زایمان امکان پذیر است؟ ابدومینوپلاستی را قبل از زایمان انجام دهیم و یا بعد از آن؟ اگر از چاقی در ناحیه شکم رنج می برید و به دنبال استفاده از روش های جدید پیکرتراشی برای خلاص شدن از چربی های انباشته شده در شکم هستید، با ما در وب سایت رسمی مجموعه لیپو ویزر تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

چاقی شکم در بانوان و آقایان بسیار شایع است و به عنوان یکی از ناخوشایندترین مسائل برای آنها محسوب میشود که اکثر بانوان به دلیل زایمان، بارداری و عادات نادرست غذایی در کشور ما از این مساله رنج می برند.

اما به وجود آمدن روش های جدید پیکرتراشی به بانوان سرزمین ما و سایر کشورهای جهان کمک کرده است تا بتوانند این مشکل را تحت جراحی و بدون نیاز به ورزش و رژیم برطرف کنند.

در بین روش های مختلفی که به منظور پیکرتراشی و خلاصی از چربی های انباشته شده به کار می روند، ابدومینوپلاستی یکی از جدیدترین آنها محسوب می شود که به آن تامی تاک نیز می گویند.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک روشی تهاجمی و تحت بیهوشی کامل است که به دلیل از بین بردن چربی های انباشته شده در شکم و لاغری موضعی در این ناحیه به کار می رود.

در روش تامی تاک پزشک میتواند چربی های مقاوم و یا جدید را از داخل شکم خارج کند و فرم دلخواه را در شکم متقاضی به وجود آورد.

به این منظور ابتدا شخص مورد نظر بیهوش می شود و سپس از قسمت زیرین شکم که در آن برش سزارین را ایجاد می کنند، جراحتی به وجود می آید تا پزشک بتواند پوست شکم را کنار بزند و به بخش های زیرین آن دسترسی پیدا کند.

سپس پزشک بر اساس فرم دلخواه شخص، چربی ها را تخلیه می کند و پوست شکم را به جای خود باز می گرداند؛ اما از آنجایی که با کوچک شدن شکم، پوست اضافه به وجود می آید، پزشک بخشی از پوست را برش می زند و از فرد جدا می کند تا پوست شکم لیفت شود و دچار افتادگی نشود.

با انجام این عملیات، ناف نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین دلیل پزشک در حین جراحی یک حفره ناف جدید برای متقاضی به وجود می آورد.

 

ابدومینوپلاستی بعد از زایمان
ابدومینوپلاستی بعد از زایمان

آیا میتوان ابدومینوپلاستی بعد از زایمان انجام داد؟

ابدومینوپلاستی بعد از زایمان از مواردی است که بسیاری از بانوان تقاضای انجام آن را دارند زیرا همان طور که می دانید بعد از وضع حمل خانم ها، شکم دچار افتادگی می شود و فرم ناخوشایندی پیدا می کند و در اکثر مواقع وضعیت شکم به حالت قبل از بارداری بر نمی گردد.

به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای بانوان انجام ابدومینوپلاستی بعد از زایمان است که خانم های عزیز را به فرم دلخواه در شکم آنها می رساند و جلوی افت اعتماد به نفس و افسردگی بعد از زایمان را می گیرد.

کسانی که قصد داشته باشند ابدومینوپلاستی بعد از زایمان انجام دهند، باید یک متخصص زیبایی در زمینه تامی تاک مشورت کنند و زمان مناسب برای انجام این کار را مشخص نمایند. زیرا پس از زایمان لازم است تا مدت زمان مشخصی از وضع حمل بگذرد و وضعیت شکم، رحم و بخیه ها متعادل شود تا امکان جراحی مجدد برای بانوان وجود داشته باشد که در این زمینه پزشک میتواند مشورت های مناسبی به شما عزیزان ارائه دهد.

آیا ابدومینوپلاستی همزمان با زایمان امکان پذیر است؟

ابدومینوپلاستی به منظور کوچک شدن شکم را می توان همزمان با زایمان به روش سزارین نیز انجام داد؛ اما متخصصان حرفه ای در این زمینه انجام این کار را برای همه بانوان توصیه نمی کنند بلکه بهترین کاندیدا برای تامی تاک همزمان با زایمان کسانی هستند که اضافه وزن زیادی دارند و شکم آنها در برگیرنده چربی های انباشته بسیار زیادی است.

این دسته از بانوان عزیز میتوانند بدون بروز مشکل ابدومینوپلاستی همزمان با زایمان انجام دهند و از وزن خود بکاهند و از طرف دیگر به زیبایی شکم و اندام های خود بیفزایند.

اما کسانی که اضافه وزن زیادی نداشته باشند و چربی های انباشته در شکم آنها کم باشد، بهتر است تا از روش های دیگر پیکر تراشی استفاده کنند و یا برای تامی تاک مدت ها پس از زایمان اقدام نمایند، زیرا در حین زایمان رحم هنوز به سایز طبیعی خود باز نگشته است و هنوز بزرگ است و در این شرایط انجام ابدومینوپلاستی ممکن است که این عزیزان را به فرم دلخواه بدن خود نرساند.

آیا ابدومینوپلاستی قبل از زایمان امکان پذیر است؟

در صورتی که هنوز زایمان نکرده باشید و قصد بارداری در آینده را داشته باشید نیز میتوانید از روش تامی تاک استفاده کنید و ابدومینوپلاستی قبل از زایمان انجام دهید؛در واقع ابدومینوپلاستی هیچ محدودیتی در بارداری ایجاد نمی کند و تمامی کسانی که قصد دارند از این روش برای کوچک کردن شکم خود استفاده کنند، از این امکان برخوردار هستند که پس از تامی تاک نیز باردار شوند و زایمان کنند.

اما لازم به ذکر است که برای بارداری و زایمان پس از ابدومینوپلاستی باید مدت زمانی در حدود حداقل 6 ماه گذشته باشد.

ابدومینوپلاستی قبل از زایمان بهتر است و یا بعد از آن؟

بر اساس مطالب ذکر شده در بخش های فوقانی می توان گفت که ابدومینوپلاستی بعد از زایمان گزینه بسیار بهتری است زیرا بسیاری از بانوان پس از وضع حمل دیگر قصد بارداری مجدد ندارند و در این حین می توانند زیبایی شکم خود را برای همیشه در کنار رژیم غذایی مناسب حفظ کنند.

کلام آخر

ابدومینوپلاستی  در سعادت آباد بعد از زایمان را میتوانید در مجموعه لیپو ویزر انجام دهید و از مزایای آن بهره مند گردید. فراموش نکنید که مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک زیبایی از مسائل بسیار مهم در این زمینه محسوب می شوند که باید به آنها توجه داشته باشید تا نتیجه خوبی از این روش بسیار حساس دریافت کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ابدومینوپلاستی در مجموعه لیپو ویزر با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا