ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی بدون جراحی

ایا واقعا ابدومینوپلاستی بدون جراحی امکان پذیر است؟  ابدومینوپلاستی یکی از جراحی‌های نوینی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن به وزن یا اندام دلخواه خود دست پیدا کنند. اما این روش بدون انجام جراحی نیز انجام می‌شود.

در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه انجام ابدومینوپلاستی بدون جراحی و مزایا و در مورد اینکه هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟ اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کاهش سایز اطراف شکم با ابدومینوپلاستی بدون جراحی

بسیاری از افراد با وجود رعایت تغذیه و ورزش‌های بسیار سنگین همچنان نمی‌توانند چربی‌های اطراف شکم خود را آب کنند؛ چرا که این چربی‌ها بسیار جان سخت بوده و آب کردن آنها دشوار است. اما امروزه رسیدن به شکم بسیار تخت یک آرزو نبوده و افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های جراحی یا حتی غیر جراحی به چنین خواسته‌ای دست پیدا کنند.

در صورتی که شما تمایلی به انجام جراحی ندارید می‌توانید از روش‌های غیر تهاجمی و بدون جراحی به اندام ایده‌آل خود برسید.

نحوه انجام ابدومینوپلاستی بدون جراحی

لیفت شکم معمولاً به دو شکل انجام می‌شود که شامل:

  • با جراحی
  • بدون جراحی

ما در این قسمت تصمیم داریم در مورد روش‌های بدون جراحی صحبت کنیم.
هدف از لیفت شکم، سفت کردن پوست پهلوها و شکم است که معمولاً به شکل آویزان درآمده اند. در واقع افرادی که شکم بسیار بزرگ یا چاقی دارند یا مخصوصاً خانم‌هایی که زایمان کرده اند و شکم بسیار بزرگی دارند، می‌توانند با استفاده از این روش پوست اطراف شکم خود را سفت کنند.

⇐ بیشتر بخوانید: چگونگی انجام ابدومینوپلاستی با لیزر

ابدومینوپلاستی اقساطی بدون جراحی به این شکل انجام می‌شود که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته حرارت را اعمال می‌کنند و این حرارت باعث می‌شود تا کلاژن‌های اطراف شکم جمع شده و در نهایت سفت شود.
بعضی از افراد تصور می‌کنند که بهترین روش لیفت شکم با جراحی است. در صورتی که بدون جراحی تاثیر بسیار زیادی گذاشته و در جلسات اول شاهد تغییرات بسیار زیادی خواهید بود.

برای اینکه به شکل کامل‌تری با این موضوع آشنا شوید ترجیح می‌دهیم در مورد پوست اطراف شکم بیشتر صحبت کنیم.

نحوه انجام ابدومینوپلاستی بدون جراحی
نحوه انجام ابدومینوپلاستی بدون جراحی

داخل پوست پروتئین‌هایی وجود دارد که باعث استحکام کلاژن می‌شود. در ابدومینوپلاستی که بدون جراحی انجام می‌شود، پوست تحت تاثیر حرارت شروع به ساخت کلاژن می‌کند.

مطمئناً در چند روز اول نمی‌توان انتظار کلاژن‌سازی پوست را داشت اما اگر حدوداً ۳ هفته بعد از درمان شما گذشته باشد مطمئناً شکم شما صاف و سفت می‌شود.

تعداد جلسات ابدومینوپلاستی بدون جراحی

تعداد جلساتی که لازم است تا شما به شکم ایده‌آل خود برسید به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از جمله آنها می‌توان به میزان شل شدن پوست اشاره کرد.

در واقع افرادی که سالیان بسیار زیادی به چاقی مبتلا بوده اند و با ورزش‌های بسیار سنگین پوست آنها شل شده است، مطمئناً تعداد جلسات بیشتری لازم است تا پوست آنها به حالت صاف درآید.

مزایای ابدومینوپلاستی بدون جراحی

این روش مزایای بسیار زیادی دارد که ما در ادامه قصد داریم چند مورد از مهم ترین آنها را نام ببریم.
اما قبل از اینکه به مزایا اشاره‌ای داشته باشیم، بهتر است این مورد را بدانید که پیکرتراشی پهلو بدون جراحی قطعاً از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که در این روش نیازی به بیهوشی یا حتی سوراخ کردن پوست وجود ندارد.

  • در این روش شما هیچ درد یا خونریزی را تحمل نمی‌کنید.
  • با توجه به اینکه ابدومینوپلاستی بدون جراحی روشی غیر تهاجمی بوده؛ بنابراین جزو روش‌های بی‌خطر است.
  • بعضی از افرادی که جراحی ابدومینوپلاستی انجام می‌دهند ممکن است دچار عفونت شوند. اما در این روش احتمال عفونت تقریباً صفر بوده و شما از داروهای آنتی بیوتیک برای رفع عفونت استفاده نمی‌کنید.
  • مدت زمان هر جلسه تقریباً ۱۵ الی ۶۰ دقیقه بوده اما در حالت کلی تایم هر جلسه درمان بستگی به شرایط فرد دارد
  • بسیاری از افرادی که شاغل هستند یا شغل آنها به گونه‌ای است که به سختی می‌توانند مرخصی بگیرند، نمی‌توانند از لیفت شکم با جراحی استفاده کنند. اما استفاده از ابدومینوپلاستی بدون جراحی، محدودیتی برای این افراد نداشته و این اشخاص می‌توانند به راحتی به وزن ایده‌آل خود برسند.

مراجعه به متخصص برای ابدومینوپلاستی بدون جراحی

بسیاری از افرادی که قصد انجام لیفت شکم را دارند، نمی‌توانند به راحتی پزشک متبحری پیدا کنند؛ چرا که این روش در بین مردم محبوب شده و بسیاری از افرادی که در زمینه ابدومینوپلاستی بدون جراحی تخصص خاصی ندارند، برای سودجویی دست به انجام آن می‌زنند.
این موضوع باعث می‌شود تا افراد عوارض بسیار شدیدی را شاهد باشند؛ بنابراین بهتر است قبل از انتخاب پزشک خود تحقیقات لازمه را انجام داده و حتماً مطمئن شوید که پزشک دارای برد تخصصی جراحی زیبایی یا پلاستیک است.

مراجعه به متخصص برای ابدومینوپلاستی بدون جراحی
مراجعه به متخصص برای ابدومینوپلاستی بدون جراحی

هزینه ابدومینوپلاستی بدون جراحی

هزینه این روش و عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و مطمئناً هزینه جلسات درمان فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است عواملی که در هزینهپلاستی بدون جراحی تاثیرگذار هستند شامل:

  • دستمزد متخصص
  • هزینه داروها

⇐ بیشتر بخوانید: عمل ویزر لیپو برای چیست

  • هزینه بیهوشی
  • هزینه بیمارستان

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد مزایا و عوامل تاثیرگذار در هزینه ابدومینوپلاستی بدون جراحی صحبت کنیم در صورتی که قصد مشاوره دارید یا به دنبال یافتن بهترین متخصص هستید حتماً با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا