ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی با سزارین

ابدومینوپلاستی با سزارین امکان پذیر است؟ ابدومینوپلاستی با سزارین چگونه است؟ مزایای ابدومینوپلاستی چیست؟ بهترین زمان برای ابدومینوپلاستی چه موقعی است؟ هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟ هزینه برداشتن چربی شکم هنگام سزارین چه قدر است؟ در مجموعه لیپوویزر با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی این مسائل بپردازیم.

ابدومینوپلاستی یکی از روش های زیبایی تهاجمی است که باید تحت بیهوشی کامل انجام شود. هدف از به کار بردن این روش افزایش زیبایی شکم است زیرا چربی های انباشته شده در شکم و زیر شکم که بسیار مقاوم هستند در این روش از بدن خارج می شوند و پوست شکم کشیده می شود تا افتادگی در آن به وجود نیاید و لیفت شود.

با توجه به آنکه چاقی شکم در بانوان بیشتر از آقایان است، امروزه خانم های بسیار زیادی قصد استفاده از این روش را دارند و می خواهند از این روش استفاده کنند. به همین دلیل کسب اطلاع از ابدومینوپلاستی با سزارین موضوع حائز اهمیتی برای این دسته از بانوان است.

ابدومینوپلاستی با سزارین امکان پذیر است؟

ابدومینوپلاستی بعد از زایمان یا عمل زیبایی شکم همزمان با سزارین امکان پذیر است؛ با این وجود بانوانی که باید زایمان کنند از این امکان برخوردار هستند که همزمان با سزارین عمل ابدومینوپلاستی را نیز به صورت همزمان انجام دهند تا چربی های انباشته شده در شکم آنها نیز تخلیه شود.

ابدومینوپلاستی چگونه است؟

عمل زیبایی شکم همزمان با سزارین از نظر پزشکان بسیار سخت است و باعث می شود که متقاضیان بعد از به هوش آمدن درد زیادی را تحمل کنند و دوره نقاهت سخت تری داشته باشند زیرا در این روش علاوه بر آن که سختی های زایمان وجود دارد باید سختی های ناشی از ابدومینوپلاستی را نیز بعد از به هوش آمدن تحمل کرد که این موضوع میتواند برای بسیاری از خانم ها سخت و طاقت فرسا باشد.

برای برداشتن چربی شکم هنگام سزارین عملیات آن به این شکل انجام می شود که ابتدا سزارین برای بانوان انجام می شود و فرزند از بدن مادر جدا می شود. پس از آن قبل از اینکه شکم مادر بخیه زده شود و عملیات جراحی خاتمه پیدا کند، ابتدا چربی های انباشته شده برداشته می شوند و پوست اضافی شکم جدا می شود و در نهایت با بخیه زدن پوست و شکم عملیات ابدومینوپلاستی با سزارین پایان می یابد.

ابدومینوپلاستی با سزارین
ابدومینوپلاستی با سزارین

مزایای ابدومینوپلاستی با سزارین چیست؟

با وجود آنکه ابدومینوپلاستی با سزارین دوره نقاهت سختی دارد و یک روش تهاجمی است اما باید به مزایای آن نیز اشاره کرد که مهمترین مزیت های آن از قبیل زیر هستند:

  • با یک جراحی می توان زایمان و عمل زیبایی را انجام داد
  • تعداد دفعات بیهوشی برای بانوان کاهش می یابد
  • دوره نقاهت پس از سزارین و ابدومینوپلاستی به یک مرتبه کاهش می یابد
  • پس از زایمان زیبایی بدن و شکم به سرعت به دست می آید
  • بانوان پس از زایمان با کاهش اعتماد به نفس رو ب رو نمی شوند
  • مخارج و هزینه های زایمان و عمل زیبایی کاهش می یابد
  • و…

بهترین زمان برای ابدومینوپلاستی چه موقعی است؟

با توجه به اینکه ابدومینوپلاستی با خطرات و یا عوارضی رو به رو است و مشکلات متعددی میتواند برای بانوان به وجود آورد، بهتر است تا این روش را در بهترین زمان مورد استفاده قرار داد تا شرایط مناسب تری به وجود آید.

بهترین زمان برای ابدومینوپلاستی را میتوان هنگامی در نظر گرفت که بانوان قصد بارداری تا آخر عمر خود را نداشته باشند یعنی بعد از آخرین بارداری خود برای انجام این کار اقدام کنند. زیرا با زایمان و بارداری مجدد شرایط ابدومینوپلاستی تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است که وضعیت شکم مجددا تغییر کند و از زیبایی آن کاسته شود.

علاوه بر آن از آنجایی که ابدومینوپلاستی با سزارین دوره نقاهت سختی را ایجاد می کند و میتواند خطراتی برای بانوان به همراه داشته باشد، بسیاری از پزشکان فعال در این زمینه توصیه می کنند که ابدومینوپلاستی در مدت 6 ماه بعد از سزارین انجام شود و به صورت همزمان با سزارین انجام نگردد.

هزینه برداشتن چربی شکم هنگام سزارین

هزینه برداشتن چربی شکم هنگام سزارین زیاد است و باید مبلغ قابل توجهی به این منظور در نظر گرفت زیرا روش های زیبایی کاملا تهاجمی مثل ابدومینوپلاستی گران قیمت تر از روش های کم تهاجمی هستند.

اما لازم به ذکر است که اگر ابدومینوپلاستی با سزارین انجام شود به هزینه سزارین افزوده می شود و از طرف دیگر هزینه انجام این امور به صورت همزمان کمتر از انچام هر یک از آنها به صورت جداگانه خواهد بود.

به عنوان مثال: کسانی که سزارین انجام دهند و پس از 6 ماه بخواهند ابدومینوپلاستی کنند باید هزینه بیشتری در مقایسه با کسانی بپردازند که ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین انجام می دهند.

آیا ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین را میتوان با بیمه انجام داد؟

با توجه به هزینه بالایی ابدومینوپلاستی این پرسش برای متقاضیان ایجاد می شود که بیمه میتواند موجب کاهش هزینه های ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین شود و یا خیر.

در این خصوص باید گفت که بیمه برای کاهش هزینه های سزارین قابل استفاده است و میتوان از آن در جهت کاهش هزینه سزارین بهره برد. اما حتی اگر این دو روش در کنار هم و به صورت همزمان انجام شوند نیز باز هم باید هزینه ابدومینوپلاستی را خودتان به صورت آزاد بپردازید و نمیتوانید از بیمه برای کاهش آن کمک بگیرید.

در نتیجه استفاده از بیمه موجب کاهش هزینه های ابدومینوپلاستی با لیزر نمی شود و فقط در هزینه های سزارین موثر است.

سخن پایانی

ابدومینوپلاستی در سعادت اباد را میتوانید در مجموعه های مختلف و بیمارستان های متفاوت انجام دهید اما توجه داشته باشید که مرکز زیبایی و یا مجموعه ای که برای شما این کار را انجام می دهد تاثیر زیادی در نتیجه یا عوارض دارد. به همین دلیل بهتر است تا سعی کنید که این امور را در مراکز تخصصی و معتبر انجام دهید تا نتیجه رضایت بخش دریافت کنید.

در مرکز لپیو ویزر میتوانید ابدومینوپلاستی انجام دهید و از بهترین تجهیزات بهره ببرید. لیپوویزر یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در تهران است که روش های زیبایی مختلف مانند: لیپوویزر، لیپوماتیک، پروتز سینه و … را انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا