لیپوماتیک

آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟

آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟ لپوماتیک چیست و چگونه انجام می شود؟ میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک چه قدر است؟ آیا پس از لیپوماتیک افزایش وزن صورت می گیرد؟ اگر به هر یک از این پرسش ها فکر می کنید و جویای پاسخ آنها هستید، در  مجموعه تخصصی لیپو ویزر ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

چاقی و مواجه بودن با چربی های انباشته شده در بدن موضوعی است که از صد در صد مردم کشور ما در حدود 90 درصد با آن مواجه هستند؛ در واقع چاقی درجه بندی مختلفی دارد که مردم با انواع آن رو به رو هستند و برخی از چاقی پیشرفته رنج می برند در حالی که عده دیگر با چاقی متوسط رو به رو هستند.

برای بسیاری از این افراد ورزش کردن امری سخت و طاقت فرسا است که تمایلی به آن ندارند و یا تصمیم دارند که در مدت زمان بسیار کوتاه کاهش وزن داشته باشند و به اندام مورد نظر خود برسند.

به همین دلیل این عزیزان برای برطرف کردن مشکل خود باید از روش های پزشکی یعنی انواع مختلف جراحی های زیبایی اندام استفاده کنند که لیپوماتیک یکی از این روش ها محسوب می شود که اغلب به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با این موضوع هستند که آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟

آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟

لیپوماتیک برای تناسب اندام و زیبایی بدن به کار می رود که باعث کاهش وزن می شود اما لازم به ذکر است که میزان وزن کاسته شده بدن بعد از انجام این روش بسیار ناچیز است و به قدری نیست که در وزن شما تاثیر چشم گیری داشته باشید.

بنابراین کسانی که اضافه وزن بسیار شدید دارند و از چاقی پیشرفته رنج می برند، باید انواع دیگر روش های پیکرتراشی را مورد استفاده قرار دهند که در کاهش وزن انها موثر واقع گردد.

به همین دلیل پزشکان روش لیپوماتیک را به کسانی توصیه می کنند که از چاقی موضعی رنج می برند و فقط در برخی از نقاط بدن با چربی های انباشته شده رو به رو هستند و یا کسانی که اضافه وزن آنها زیاد نیست.

 

آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟

 

لیپوماتیک چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک در واقع روشی است که از طریق آن پزشکان میتوانند چربی های انباشته شده در بخش های مختلف بدن را تخلیه کنند. در این روش لوله ای به کانولا از طریق سوراخ کوچکی به داخل بافت مورد نظر وارد می شود و سپس حرکات ارتعاشی و لرزشی آن موجب آب شدن چربی های انباشته شده می شود و سپس پزشک با استفاده از قدرت مکش دستگاه، این چربی های مایع را به بیرون از بدن هدایت می کند و در نهایت به این شکل چربی ها از بدن تخلیه می شوند و فرد به اندام مورد نظر خود دست پیدا می کند.

این روش بدون بیهوشی کامل انجام می شود و از بی حسی موضعی برای انجام آن استفاده می شود. به عبارت دیگر لیپوماتیک یک عمل سرپایی دارد که در آن از درد و خونریزی هیچ خبری نیست و دوره نقاهت آن در مقایسه با سایر روش های پیکرتراشی کمتر است.

کاهش وزن پس از لیپوماتیک چه قدر است؟

لیپوماتیک را نمی توان یک روش برای کاهش وزن در نظر گرفت و کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند نباید از این روش استفاده کنند زیرا در این روش میزان کمی از چربی های اندام مورد نظر خارج می شود که شاید در کل حدود 2 الی 3 کیلو از وزن بدن با استفاده از این روش کم شود.

در حالی که سایر روش های دیگر پیکرتراشی به میزان بیشتری در کاهش وزن موثر هستند.

اما باید به این مساله نیز اشاره کرد که لیپوماتیک در کاهش سایز بسیار موثر است و در حدود دو الی سه سایز را می توان با استفاده از آن کم کرد که البته کاهش سایز در این روش برای کل بدن اعمال نمی شود بلکه فقط برای بخشی از بدن که لیپوماتیک در آن انجام شده است، کاهش سایز خواهید داشت.

آیا پس از لیپوماتیک افزایش وزن ایجاد می شود؟

عده ای از افراد فکر می کنند که پس از جراحی لیپوماتیک دیگر شاهد افزایش وزن نیستند و تا پایان عمر می توانند زیبایی اندام داشته باشند. اما لازم به ذکر است که چربی های تخلیه شده از بدن با استفاده از این روش، برگشت پذیر هستند و در صورتی که فرد رژیم غذایی خود را رعایت نکند و عادات اشتباه خود را تغییر ندهد، امکان بازگشت وزن و چربی به بدن او وجود خواهد داشت.

اما مسلما برای بازگشت میزان چربی های تخلیه شده از بدن زمان زیادی نیاز خواهد بود؛ بدین معنا که در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده توسط متقاضی لیپوماتیک و پس از انجام آن، بازگشت چربی ها به بدن به سرعت انجام نمی شود بلکه مدت زمان قابل توجهی به این منظور زمان لازم خواهد بود.

بخش پایانی

در مجموعه لیپو ویزر یک مرکز تخصصی در زمینه خدمات لیپوماتیک است، بررسی کردیم که آیا لیپوماتیک باعث کاهش وزن می شود؟ و یا خیر. با توجه به موارد ذکر شده باید برای دریافتن این مساله که لیپوماتیک روش مناسبی برای شما است و یا خیر، با پزشک مشورت کنید که در این زمینه میتوانید از مجموعه لیپو ویزر کمک دریافت کنید.

چنانچه اضافه وزن شما زیاد باشد و یا پزشک لیپوماتیک را برای شما روش مناسبی تشخیص ندهد، قادر به استفاده از روش های دیگر پیکر تراشی در مجموعه لیپو ویزر خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا