لیپوماتیک

آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟

آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟ آیا بارداری بر لیپوماتیک و نتایج آن تاثیر می گذارد؟ تاثیرات لیپوماتیک بر بارداری چیست؟ لیپوماتیک بعد از بارداری بهتر است و یا قبل از آن؟ در مجموعه تخصصی لیپو ویزر که ارائه دهنده انواع روش های پیکرتراشی به شما هموطنان عزیز است، به بررسی این مسائل خواهیم پرداخت. پس اگر در این زمینه به کسب آگاهی بیشتر نیاز دارید، ما را همراهی کنید.

لیپوماتیک یکی از جدیدترین و بهترین روش هایی است که به منظور تناسب اندام، برطرف کردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی به کار می رود و هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی در این روش وجود نخواهد داشت؛ از این جهت بانوان و آقایان میتوانند در صورت نیاز از روش لیپوماتیک استفاده کنند و از سر چربی های اضافی انباشته شده در بخش های مختلف بدن خود مانند: شکم خلاص شوند.

اما از آنجایی که بافت های شکم حساس هستند و این بخش در برگیرنده جوارح داخلی و یا شکمی بدن انسان است، بسیاری از افراد فکر می کنند که لپیوماتیک روشی خطرناک است و سلامتی آنها را به خطر می اندازد که البته اگر این روش در مرکز غیر تخصصی و نامعتبر انجام شود، امکان بروز چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت اما در کلینیک لیپو ویزر فارغ از هر مشکلی میتوانید لیپوماتیک را انجام دهید.

آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟

در روش لیپوماتیک پزشکان فقط چربی های انباشته شده در بافت های شکم را تخلیه می کنند و به جوارح دیگر قرار گرفته در داخل شکم کاری ندارند و به آنها دسترسی نخواهند داشت. از این جهت میتوان گفت که لیپوماتیک به هیچ وجه باعث بروز نازایی در بانوان نمی شود و بارداری را برای آنها با اختلال مواجه نمی کند.

با این وجود میتوانید با خیال آسوده از لیپوماتیک استفاده کنید و تناسب اندام خود را به دست آورید. اما لازم است تا به این مساله نیز توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش پیکرتراشی به بهترین کلینیک ها مراجعه نمایید زیرا در مراکز نا معتبر امکان برخورد لوله کانولا با بافت های دیگر وجود دارد و میتواند انها را دچار آسیب کند که از این لحاظ انتخاب یک کلینیک مناسب و بهره بردن از تخصص بهترین پزشکان امری بسیار موثر خواهد بود.

 

آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟

 

آیا بارداری بر لیپوماتیک و نتایج آن تاثیرگذار است؟

بسیاری از بانوان که قصد استفاده از این روش را دارند، بر این باور هستند که اگر لیپوماتیک انجام دهند و پس از آن باردار شوند، مجددا با افزایش وزن و چاقی موضعی مواجه می گردند.

این مساله هم میتواند درست باشد و هم غلط، زیرا لیپوماتیک چربی های اضافی انباشته شده در شکم را تخلیه می کند و اضافه وزن بانوان پس از بارداری به معنای بازگشت این چربی ها نیست بلکه افزایش یافتن وزن در این دوره امری کاملا طبیعی است که بر روی بافت های مختلف بدن بانوان تاثیر می گذارد.

در حقیقت افزایش وزن بانوان در حین بارداری و پس از لیپوماتیک را به اصطلاج پف بدن بانوان می گویند که پس از وضع حمل این دسته از خانم های عزیز مجددا به وزن سابق خود بر می گردند و تناسب اندام خود را به دست می آورند.

پس با این وجود میتوانید با خیال راحت پیش از بارداری لیپوماتیک انجام دهید و نگران بازگشت چربی های تخلیه شده از بدن خود در حین بارداری نباشید زیرا در دوران بارداری این چربی ها به بدن شما باز نخواهد گشت؛ مگر آنکه رژیم غذایی بسیار بدی در حین بارداری داشته باشید.

تاثیرات لیپوماتیک بر بارداری چیست؟

اغلب کسانی که از جراحی لیپوماتیک شناخت کافی ندارند، معمولا بر این باور هستند که با به کار بردن روش لیپوماتیک، تاثیرات منفی بر روی بارداری می گذارند در حالی که این دیدگاه کاملا اشتباه است زیرا لیپوماتیک نه تنها برای بارداری تاثیرات منفی به همراه ندارد، بلکه اثرات بسیار مثبتی بر روی آن خواهد داشت.

اضافه وزن و چربی های انباشته شده در بدن در بارداری و زایمان بانوان تاثیر منفی خواهند داشت و پزشکان به بسیاری از بانوان که قصد بارداری دارند، توصیه می کنند که پیش از اقدام برای بارداری کاهش وزن داشته باشند تا در حین آن دچار مشکلاتی مانند: کمر درد نشوند و یا زایمان راحت تری را تجربه کنند.

علاوه بر آن اضافه وزن در باردار شدن بانوان نیز نقش دارد و بسیاری از افراد به دلیل اضافه وزن قادر به باردار شدن نیستند که در این موارد نیز کاهش وزن به خانم ها از سوی پزشک تجویز می شود.

با این وجود میتوان دریافت که لیپوماتیک هیچ تاثیر منفی بر روی بارداری ندارد بلکه استفاده از آن پیش از اقدام به بارداری می تواند به وجود آمدن شرایط بهتر و نتیجه مناسب تری گردد.

لیپوماتیک بعد از بارداری بهتر است و یا قبل از آن؟

معمولا بانوانی که قصد بارداری دارند، ترجیح می دهند که ابتدا وضع حمل خود را انجام دهند و پس از آن به یک باره کاهش وزن و لیپوماتیک داشته باشند. اما باید بگوییم که اگر برای لپیوماتیک پیش از بارداری اقدام کنید، بهتر خواهد بود زیرا در اغلب مواقع چربی های داخل شکم پس از بارداری از بین نمی روند و خلاص شدن از آنها سخت تر می شود.

علاوه بر آن با لپیوماتیک پیش از بارداری در حامله شدن و یا زایمان نیز نتیجه موثرتری دارد که به همین دلیل باعث می شود تا انجام آن پیش از حاملگی گزینه مناسب تری باشد.

لازم به ذکر است که اگر میخواهید بعد از زایمان لیپوماتیک انجام دهید، باید اجازه دهید که مدت زمان مناسبی از بارداری شما بگذرد و بافت های بدن شرایط خوبی پیدا کنند تا امکان لیپوماتیک وجود داشته باشد.

سخن پایانی در مورد آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟

آیا لیپوماتیک باعث نازایی می شود؟ بر اساس موارد ذکر شده در این رابطه در مجموعه لیپو ویزر دریافتید که این روش به هیچ وجه بر روی نازایی تاثیر ندارد بلکه درصد بارداری را نیز بالاتر می برد.

حال که پاسخ پرسش های خود را دریافتید، چنانچه نیاز به استفاده از این روش دارید، در لپیو ویزر به عنوان یکی از بهترین مراکز لیپوماتیک در تهران با ما در تماس باشید تا در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی کنیم.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا