پروتز سینه

پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا مارک Motiva

پروتز سینه چه ویژگی هایی دارد؟ پروتز سینه مارک موتیوا ساخت کجاست؟ انواع پروتز سینه چیست؟ مزایای پروتز سینه چیست؟ ماندگاری و دوام پروتز چه قدر است؟ قیمت پروتز چه قدر است؟ پروتز موتیوا بهتره یا منتور؟

با توجه به آنکه مجموعه لیپو ویزر یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران است و خدمات پروتز سینه ارائه می دهد، در این مطلب برای افزایش آگاهی شما بانوان عزیز به بررسی پروتز موتیوا می پردازیم.

پروتز سینه به عنوان روشی که برای افزایش زیبایی سینه بانوان مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا از ایجاد عارضه یا هر گونه مشکل جلوگیری به عمل آید. اما متاسفانه امروزه در بازار برندهای نامرغوب و نامناسب پروتز سینه به وفور به چشم می خورد که متقاضیان باید حتما برای پروتز توجه داشته باشند تا یک برند مرغوب و با کیفیت را انتخاب کنند.

با این وجود این برند  یکی از بهترین برندهای پروتز است که میتوانید برای افزایش زیبایی سینه مورد استفاده قرار دهید.

پروتز سینه موتیوا چه ویژگی هایی دارد؟

پروتز سینه موتیوا از با کیفیت ترین انواع برندهای پروتز است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و از سال 2004 تا کنون تولید آن آغاز شده و در کشورهای مختلف عرضه می شود که ایران نیز امکان استفاده از این برند را برای متقاضیان فراهم کرده است.

به طور دقیق تر میتوان گفت که امروزه بیش از 60 کشور در جهان از این برند در جهت جراحی پروتز سینه استفاده می کنند.

پروتز انواع مدل های مختلفی دارد و از گارانتی 10 ساله برخوردار است که با این ویژگی ها شرایط مناسبی را برای متقاضیان ایجاد می کند.

پروتز سینه مارک موتیوا ساخت کجاست؟

پروتز سینه مارک موتیوا توسط کشور آمریکا ساخته می شود و سابقه تولید این برند در کشور آمریکا بسیار زیاد است که تا کنون جایگاه جهانی خوبی را نیز از آن خود کرده است.

لازم به توضیح است که برند موتیوا علاوه بر پروتز ، انواع دیگر پروتز هایی که برای سایر بخش های بدن استفاده می شوند را نیز تولید می کند.

پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

انواع پروتز سینه موتیوا چیست؟

پروتز های سینه که از این برند ساخته می شوند، در چهار گروه ذکر شده در زیر راهی بازار می گردند:

پروتز مینی

این مدل از پروتز دارای اندازه کوچکی است و به عنوان کوچک ترین طرح شناخته می شود و برای کسانی مناسب است که مایل به ایجاد حجم خیلی زیاد در سینه های خود نباشند یا در کل آناتومی بدنی ریزی  داشته باشند.

پروتز دمی

این نوع پروتز موتیوا از ابعاد و اندازه متوسط رو به کوچک برخوردار است و حجم متوسطی را در سینه ها ایجاد می کند.

پروتز کامل

پروتز های کامل همانطور که از نام آنها پیدا است، دارای ابعاد و اندازه تقریبا بزرگی هستند و یک حجم کامل را در بافت سینه به وجود می آورند.

پروتز کرست موتیوا

در نهایت پروتز کرست موتیوا از بزرگ ترین سایز و اندازه برخوردار است و برای کسانی مناسب است که به بیشترین حجم و برجستگی در سینه نیاز داشته باشند.

مزایای پروتز سینه مارک موتیوا چیست؟

استفاده از انواع پروتز سینه مارک موتیوا را میتوان همراه با مزیت های زیر در نظر گرفت:

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • برخوردار شدن از کیفیت بسیار مناسب این پروتزهای سینه
  • عدم به وجود امدن عوارض و یا مشکل در سیستم بدنی و بافت سینه
  • افزایش زیبایی بافت سینه
  • امکان کسب شکل و اندازه دلخواه سینه برای هر شخصی
  • برخوردار بودن از سایزبندی ها و مدل های مختلف
  • امکان استفاده از این برند در ایران
  • برخوردار شدن از خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت
  • و….

ماندگاری و دوام پروتز موتیوا چه قدر است؟

همانطور که در بخش های فوق اشاره شد، این نوع پروتز از ماندگاری و دوام بسیار زیادی برخوردار است که میتوانید از آن بهره مند شوید. با وجود انکه گارانتی این شرکت ده ساله است، میزان ماندگاری و دوام آن به میزان 10 سال نیست بلکه به مدت زمان بسیار بالاتری میتوان از آن بهره برد.

پروتز سینه مارک موتیوا در بسیاری از مواقع تا پایان عمر نیز قابل استفاده است و بسیار بیشتر از 10 سال در زیبایی بدن تاثیر گذار خواهد بود. اما توسط شرکت موتیوا، حداقل میزان استفاده از آن به مدت ده سال تعیین شده است.

قیمت پروتز موتیوا چه قدر است؟

این محصول از گران قیمت ترین برندهای موجود در جهان است که بیشترین میزان هزینه را باید برای آن در نظر بگیرید. اما از آنجایی که این برند مدل های مختلفی دارد و در انواع گوناگونی عرضه می شود، برای کسب اطلاع از قیمت آن باید مسائل موثر در هزینه را مد نظر قرار دهید که این مسائل از قبیل زیر هستند و باعث افزایش یا کاهش هزینه پروتز می شوند:

  • مدل و نوع پروتز
  • سایز و اندازه پروتز سینه
  • جراح زیبایی که توسط آن از پروتز سینه مارک موتیوا استفاده می کنید
  • کلینیک زیبایی انتخاب شده برای استفاده از این برند
  • شهر و استان محل جراحی
  • و…

تفاوت پروتز منتور و موتیوا

پروتز موتیوا بهتره یا منتور؟ تفاوت پروتز منتور و موتیوا : بسیاری از متقاضیان پروتز سینه به بررسی و تعیین تفاوت های میان دو نوع پروتز موتیوا و منتور می پردازند تا از تفاوت های انها اگاه شوند و دریابند که کدام یک از آنها بهتر هستند.

پروتز منتور همانند موتیوا یکی از برندهای مرغوب و مناسب آمریکایی است که به میزان زیادی با این برند رقابت و برابری می کند و این مورد هم از گزینه های مناسب برای پروتز سینه محسوب می شود.

اما لازم به ذکر است که میزان ماندگاری و دوام پروتز در بسیاری از مواقع بیشتر از برند منتور است.

سخن پایانی

پروتز سینه موتیوا را میتوانید در کلینیک زیبایی لیپو ویزر مورد استفاده قرار دهید و به زیبایی بدن خود بیفزایید. مجموعه لیپو ویزر به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران، فقط از برندهای مرغوب پروتز یعنی انواع آمریکایی آن برای متقاضیان استفاده می کند که برند موتیوا و منتور نیز در گروه آنها قرار دارند. برای تعیین نوبت ویزیت از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا